سایت جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت عملیاتی شد.

سایت جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت از بامداد روز یکشنبه 12 اسفند برای عموم کاربران عملیاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به دلیل طراحی واکنشگرا در سایت جدید کاربران علاوه بر محیط رایانه ای قادر خواهند بود به راحتی با گوشیهای هوشمند و تبلتها، (حتی گوشیهای اپل که این روزها مشکل اپل آیدی دارند) از خدمات بانکداری اینترنتی بانک ملت استفاده نمایند.

در سایت جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت علاوه بر ساختار طراحی با قابلیت رسیدن از انواع حسابها و کارتها به خدمات بانکی و بالعکس، ویژگی واکنشی روی صفحات نمایشگر گوناگون نیز وجود دارد که امکان استفاده از انواع گوشی هوشمند، تبلت و نمایشگر را  برای کاربران فراهم آورده است.

همچنین میز کار جدیدی طراحی شده که صفحه نمایشی ویژه بخصوص برای گوشیهای همراه بوجود می آورد.

در سایت جدید بخشهای جدیدی وجود دارد که از جمله میتوان به دسترسی سریع، تغییر میز کار، میانبر، تغییر رنگ زمینه، پروفایل و … اشاره نمود:

* پروفایل: به منظور مشاهده و تنظیمات کلیه اطلاعات شخصی و عمومی.
* میانبر جدید: جهت مرتب کردن انواع خدمات به  دلخواه و در دسترس روی صفحه اصلی سایت.
* تغییر میز کار: این امکان را به کاربر می دهد که دو نمای متمایز با تاکید بر نمایش گرافیکی و همچنین ساختار استاندارد طراحی را انتخاب نماید.
* تغییر رنگ زمینه: کاربران میتوانند رنگ زمینه سایت را از میان رنگهای تعریف شده بر اساس هویت سازمانی بانک ملت، انتخاب نمایند.

خدمات جدیدتری در آینده روی سایت جدید بانکداری اینترنتی بانک ملت قرار خواهند گرفت که سطح بالاتری از خدمات بانکی و سهولت در کاربری را برای مشتریان شبکه بانک به ارمغان خواهند آورد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  24