صرافی cryptopia فایلهایی برای محافظت از اطلاعات کاربران طراحی کرده است

در بیانیه ای که در روز ۲۷ ماه می تایید شده است، صرافی cryptopia در نیوزلند برای تضمین امنیت اطلاعات کاربران در ایالات متحده به عنوان بخشی از روند بازپرداخت درخواست داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کریپتوپیا(Cryptopia ) که در ماه ژانویه هک شده بود، ماه‌ها با نیروهای انتظامی در سراسر جهان برای  کنترل سرمایه‌های به ‌سرقت ‌رفته با ارزش حدود ۱۶ میلیون دلار همکاری کرده‌است.

این صرافی که منتصب به Grant Thornton است، درحال ورشکستگی بود که در روز ۲۴ ماه می تایید کرد، درخواست کمک فوری از دادگاه Bankruptcy در منطقه جنوبی آمریکا کرده است.

این پرونده همچنین درخواست کرده است که ایالات متحده پروسه انحلال شعبه نیوزلند را به رسمیت بشناسد.

در این بیانیه آمده‌است:

” ما این گام‌ها را برای حفظ اطلاعات Cryptopia که ذخیره و میزبانی  آن بر پایه سرورهای  آریزونا قرار گرفته انجام دادیم.”

وی ادامه داد: این سیستم نظم موقت داده‌های Cryptopia را حفظ می‌کند، که شامل یک پایگاه‌داده SQL حاوی تمام حساب‌های فردی انواع ارزهای دیجیتالی و جزئیات شماره ثبت شده برای آن حساب است.  بدون این اطلاعات، تطبیق دارایی‌های فردی با ارز نگهداری شده توسط Cryptopia غیر ممکن خواهد بود.

همانطور که قبلا گزارش داده شد، Grant Thornton پیش از این هشدار داده بود که کاربرانی که منتظر بازگشت سرمایه خود هستند باید به جای چند هفته، چند ماه منتظر بمانند.

وی گفت:

ما انتظار داریم که روند بازیابی اطلاعات و تعیین نحوه توزیع به صاحبان حساب حداقل چند ماه طول بکشد.”

این شرکت افزود: ما می دانیم که این تاخیر برای صاحبان حساب ناامید کننده است. به همین دلیل، ما در حال تلاش برای پیدا کردن راه حل عملی برای حل این مساله در اسرع وقت هستیم.

در همین حال ناظران بین المللی، اتریوم های ربوده‌شده را ردیابی کرده‌اند که هکرها آن را هفته پیش بین آدرس های مختلف جابجا کرده بودند.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =