رویه‌های صنعت بانکداری ما بسیار قدیمی است

رئیس هیئت مدیره شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا می گوید قانون‌گذار باید رویه‌های خود را مدون کند به نحوی که بازیگران بتوانند از آنها استفاده کنند، چرا که رویه‌هایی که ما اکنون داریم متعلق به صنعت بانکداری بسیار قدیمی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، «عبدالحمید منصوری» رئیس هیئت مدیره شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا (TLS)  مهمترین چالش صنعت بانکداری و پرداخت در کشور را نبود رویه‌های استاندارد در صنعت خواند.
 
وی با بیان این نکته، گفت: امروز مهمترین چالش صنعت بانکداری و پرداخت در کشور نبود رویه‌های استاندارد بر اساس فناوری‌های نوین است.
 
منصوری در توضیح این موضوع، گفت: منظور از رویه‌های استاندارد این است که قانون‌گذار باید رویه‌های خود را مدون کند به نحوی که بازیگران بتوانند از آنها استفاده کنند، چرا که رویه‌هایی که ما اکنون داریم متعلق به صنعت بانکداری بسیار قدیمی است.
 
وی در ادامه افزود: اکنون و با آمدن فناوری‌های نوین، صنعت بانکداری و پرداخت نیازمند آن است که تمام روی‌های خود را بر اساس شرایط جدید مورد بازنگری قرار دهد.
 
منصوری در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای حل این موضوع پیشنهاد می‌دهد، گفت: توصیه این است که کارگروهی متشکل از قانون‌گذار، پژوهشکده بانکی، بانک مرکزی و سایر بازیگران تشکیل شود و ضمن بررسی شرایط امروز و همچنین فرصت‌هایی که فناوری‌های نوین در اختیار ما قرار می‌دهند، رویه‌ها مورد بازنگری قرار بگیرند.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا درباره برگزاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، گفت: نمایشگاه تراکنش ایران نمایشگاهی است که برگزاری آن برای کشور لازم است و روز به روز در حال رشد کردن و بهتر شدن است.
 
وی تاکید کرد: امیدواریم نمایشگاه تراکنش ایران این تعالی را همواره داشته باشد و بتواند رسالتی که برعهده دارد که همانا تبادل اطلاعات و فرهنگ سازی بین تمام بازیگران اکوسیستم است را همواره اجرایی کند.
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران روزهای 28 تا 30 آبان ماه جاری در محل نمایشگاه گفت‌وگو برگزار می شود. محور مباحث ITE 2019  را اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال تشکیل می دهند و توسعه کسب و کار های بخش خصوصی در عرصه فناوری های نوین  صنایع مالی، بانکی و پرداختی، اصلیترین رویکرد این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.
 
قرار است در این رویداد 3 روزه 6 نشست استارتاپ ی، 7 سمینار تخصصی و 40 کارگاه معرفی محصول نیز برگزار شود.
 
 نمایشگاه تراکنش ایران با شعار تبدیل ایران به مرکز ثقل فناوران صنایع مالی، بانکی و پرداختی، همچنین میزبان 3 جشنواره با عناوین جشنواره بزرگ فین تک ایران، جشنواره چهره های ماندگار و جشنواره استارتاپ ی شهر هوشمند خواهد بود. علاوه بر آن بیش از 100 نفر از مدیران و کارشناسان این صنعت در رویدادهای مختلف این نمایشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2