گواهینامه اهتمام به تعالی نظام پیشنهادها به بانک مسکن اعطا شد

دبیرخانه نظام پیشنهاد‌های بانک مسکن در یازدهمین همایش و پنجمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها، در میان سازمان‌ها و موسسات مالی و بانکی کشور موفق به کسب گواهینامه اهتمام به تعالی نظام پیشنهادها شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در این همایش که با حضور سازمان‌ها و برند‌های مطرح نظام پیشنهاد‌های کشور برگزار شد، فریبرز راحتی دبیر نظام پیشنهاد‌ها و معاون اجرایی اداره‌کل پژوهش و برنامه‌ریزی بانک مسکن، به تبیین و تشریح نقش و جایگاه بانک‌ها و شبکه بانکی کشور به عنوان محور اقتصاد کشور و تأثیر نظام پیشنهادها در بهبود عملکرد سازمانی، سهولت در دستیابی به اهداف سازمان و ایجاد انگیزش سرمایه انسانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، با توجه به این که دبیرخانه نظام پیشنهاد‌های بانک مسکن، دبیر و متولی کمیسیون نظام پیشنهاد‌های شبکه بانکی کشور نیز محسوب می‌‌شود، این دبیرخانه به تشریح مواضع و اهداف کمیسیون نظام پیشنهاد‌های شبکه بانکی کشور در میان سازمان‌های دولتی و خصوصی پرداخت.

همچنین در این همایش دبیر نظام پیشنهادها مقاله‌ای را با عنوان «نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در بانک مسکن به عنوان یک الگوی موفق در میان موسسات مالی و شبکه بانکی کشور» ارائه کرد؛ نقش نظام بانکی در ساختار اقتصادی کشور، مباحث مرتبط با مدیریت دانش، سیر تکاملی نظام پیشنهاد‌های بانک و چگونگی اجرای آن در بانک مسکن از جمله مباحثی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد.

راحتی همچنین در خصوص برنامه‌های آینده این دبیرخانه گفت: بانک مسکن در نظر دارد به عنوان نخستین بانک در شبکه بانکی کشور در عرصه مدیریت مشارکتی، به تشکیل اتاق فکر و کانون تفکر مجازی به عنوان دو ابزار قدرتمند در خصوص ایجاد تضارب افکار و طوفان فکری برای کسب حداکثری ایده‌های بکر، نوین و خلاقانه اقدام کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  4