پورتال اختصاصی بانک کشاورزی برای ثبت شماره حساب یارانه ها

طی اطلاعیه ای اعلام شد:

اداره کل رایانه ای و ارتباطات داده ای بانک کشاورزی نیز برای تأمین ارتباط کلیه شعب این بانک با پایگاه اینترنتی Ebank.refahi.IR اقدامات لازم را به عمل آورده و چگونگی اتصال به این پایگاه نیز طی بخشنامه ای به مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان ها اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی،به دنبال تغییرات و محدودیت های جدیدی که در پایگاه اینترنتی وزارت رفاه وتأمین اجتماعی به نشانی www.refahi.ir  اعمال شده است،روش جدید اتصال به پایگاه اینترنتی این وزارتخانه اعلام شد.

 اداره کل خدمات کارت این بانک دلایل این تغییرات را کاهش و تعیین تکلیف تعداد ثبت های موقت یا حساب های مشکل دار در شعب بانک ها،سهولت در اعلام حساب مشمولان دریافت یارانه نقدی توسط شعب و همچنین ایجاد تمهیدات لازم برای واریز وجوه در مهرماه سال جاری اعلام کرد.


براساس این گزارش،اداره کل رایانه ای و ارتباطات داده ای بانک کشاورزی نیز برای تأمین ارتباط کلیه شعب این بانک با پایگاه اینترنتی Ebank.refahi.IR اقدامات لازم را به عمل آورده و چگونگی اتصال به این پایگاه نیز طی بخشنامه ای به مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان ها اعلام شده است.


این گزارش می افزاید هموطنان عزیز برای ثبت شماره حساب خود یا کسب اطلاعات بیشتر،می توانند در مهلت اعلام شده از سوی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی(25 شهریورماه سال جاری)به یکی از شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

43  −    =  35