امکان پرداخت اینترنتی فطریه از طریق درگاه بانک سامان

بانک سامان در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، لینک دریافت فطریه های مردم شریف کشورمان را از طریق برخی موسسات مطرح خیریه ایران فراهم نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این امکان در سایت این بانک فراهم شده است تا هم وطنان عزیزمان به سادگی و سهولت بتوانند مبالغ مورد نظر فطریه را به صورت الکترونیکی به حساب هر سازمان خیریه که لیست آن در سایت بانک سامان موجود است ، واریز نمایند.


بر این اساس، به منظور پرداخت فطریه پس از مراجعه به سایت بانک سامان به آدرس www.sb24.com، با کلیک بر روی لینک(بنر) «پرداخت اینترنتی کمک های نقدی زکات فطریه» به صفحه «کمک به مؤسسات خیریه» متصل می شوید.


در سمت راست صفحه می توان با کلیک بر روی هر یک از موسسات خیریه ای همچون بهزیستی کل کشور، بهزیستی استان تهران،آسایشگاه کهریزک ،خیریه محک ،خیریه اشرف النبیا ،کمیته امداد امام خمینی،بنیاد امور بیماری های خاص و موسسه بنیاد کودک، کمک های خودتان را از طریق کارت های سامان و تمامی کارت های عضو شتاب به این مؤسسات اهداء نمایید.


گفتنی است؛ به منظور پرداخت فطریه همراه داشتن کارت های بانک سامان و یا کارت بانک های عضو شتاب و یا شماره رمز خرید اینترنتی ، کد2CVV(کد سه رقمی موجود بر روی کارت و یا در پشت کارت) و تاریخ انقضاء کارت الزامی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1