بانک تجارت سطح خدمات خود به پیمانکاران را ارتقاء می دهد

شبکه بانکی می تواند با تامین منابع مالی و ارائه خدمات مورد نیاز شرکتهای پیمانکاری ، گام های بلندتری در مسیر رشد و بالندگی کشور بردارد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک تجارت دکتر فلاح مدیرعامل این بانک که شامگاه شنبه در دیدار با مدیران و مسئولین شرکتهای پیمانکاری کشور سخن می گفت با اشاره به نقش این شرکتها در آبادانی و رشد کشور گفت : بخش مهمی از مسئولیت عمران و توسعه کشور بر عهده پیمانکاران شریف ، متخصص و متعهد ایرانی است و بدون اراده سترگ و سختکوشی مستمر شما برای ساختن ، توسعه و پیشرفت در سایر بخش های اقتصاد ملی غیر ممکن است . همچنین از یاد نمی بریم که پیمانکاران ایرانی از جمله بهترین کارآفرینان کشور هستند که زمینه اشتغال پایدار و مولد را در سرزمین مان فراهم می آورند .      

دکتر فلاح در ادامه با اشاره به تاریخچه و روند همکاری های بانک تجارت با شرکتهای پیمانکاری و آمار قراردادهای منعقده با این شرکتها در سال گذشته گفت : بانک تجارت سرمایه گذار بسیاری از بزرگترین طرح های زیربنایی عمرانی و تولیدی در اقتصاد کشور بوده و با توجه به شاکله خود ، همواره کوشیده تا حامی قدرتمند کارآفرینان بخش خصوصی ایفای وظیفه نموده است ، بویژه در ارتباط با شرکتهای پیمانکاری کشور همواره کوشیده ایم تا سطح ارائه تسهیلات و خدمات بانک را تا حد امکان مطابق نیاز و انتظار شما عزیزان ارتقاء دهیم . خوشبختانه عملکرد بانک تجارت نیز در این زمینه موفق بوده و این بانک توانسته علیرغم تمام مشکلات و محدودیتهای خارجی سال گذشته نیز با قدرت جایگاه ممتاز خود در حوزه تعهدات ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی را در شبکه بین بانکی کشور حفظ کند ، به گونه ای که درپایان سال 91 ، در تعهدات ضمانتنامه های ریالی و ارزی بیش از 6/38 درصد و در حوزه تعهدات اعتبارات اسنادی نیز بیش از 42 درصد سهم بازار را در میان پنج بانک بزرگ تجاری کشور به دست آورد .

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه خواستار افزایش هماهنگی و هم افزایی فعالیتهای شرکتهای پیمانکاری کشور شد و افزود : قطعا شبکه بانکی کشور نیز موظف است تا با تداوم تعامل سازنده با شرکتهای پیمانکاری داشته و با تامین منابع مالی و ارائه خدمات مورد نیاز این شرکتها ، در مسیر رشد و بالندگی کشور گام های بلندتری بردارد .

دکتر فلاح در خاتمه سخنانش ابراز امیدواری کرد تا با ورود اقتصاد کشور به فضای جدید و کاهش محدودیتها ، وضعیت کارآفرینی، تولید و اشتغال نیز بهبود یابد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  5  =