مرکز ارتباط بانک مهر اقتصاد راه اندازی شد

طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (مرکز ارتباط مهر) با شماره تماس 8989 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر نتاج مدیر عامل بانک در مراسم افتتاحیه این مرکز با قدر دانی از تلاشهای همکاران خود برای راه اندازی مرکز ارتباط مهر، خاطر نشان کرد: در فضای شدید رقابتی موجود بین بنگاه های اقتصادی، راه اندازی این مرکز نقش به سزایی در شناسایی و رفع مشکلات سپرده گذاران و متعاقبا افزایش سطح رضایتمندی آنها دارد.  

در ادامه حمید رضا نجف پور – معاون اعتبارات و تجهیز منابع بانک – با ارائه گزارشی از چگونگی تشکیل و روند شکل گیری مرکز ارتباط مهر، هدف از راه اندازی این مرکز را یکپارچه سازی سیستم پاسخگویی به مشتریان و همچنین ارتقای سطح کیفی پشتیبانی خدمات بانک عنوان کرد و گفت: سخت افزارو نرم افزار های به کار گرفته شده در این مرکز مبتنی بر آخرین استانداردهای شرکت مایکروسافت بوده و با محوریت و نظارت اداره مدیریت ارتباط با مشتریان معاونت اعتبارات و تجهیز منابع بانک و با همکاری کارشناسان سختکوش معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات پیاده سازی و به اجرا در آمده است.  

وی افزود: مشتریان بانک مهر اقتصاد برای آگاهی از تمامی محصولات و خدمات و انجام بخشی از امور بانکی خود می توانند با این مرکز تماس حاصل نموده و ضمن دریافت کد رهگیری، روند رسیدگی به مورد درخواستی خود را با سهولت هر چه  بیشتر، پیگیری نمایند.  

بر اساس این گزارش، این سیستم در هر لحظه توانایی پاسخگویی به  60  تماس همزمان را دارا بوده و در مرحله نخست، کاربران این مرکز تا ساعت 16 آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی هستند و پس از پایان ساعت اداری مشتریان می توانند از طریق پیامگیر مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  20