طرحهای جدیدی برای افزایش عمر تایر دنبال می‌شود

عضو انجمن صنعت تایر ایران با بیان اینکه تولید تایرهایی با گل‌های جدید و سایزهای متفاوت با هدف توسعه سبد محصولات در دست اقدام است، گفت: طرحهای جدیدی را با هدف افزایش عمر تایر دنبال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازمهر، منصور کامران با اشاره به اینکه تلاش این مجموعه ادامه این موفقیت‌ها در سالهای آینده است، افزود: در روش تولید این مجموعه کیفیت به صورت فرآیندی دنبال می شود و بر اساس پایش مستمر شاخص ها و استفاده صحیح از نتایج آن، نقاط ضعف شناسایی و طرح های بهبود کیفیت تعریف می شود.

وی اظهار داشت: در تعریف طرحهای ارتقای کیفیت انعکاس دیدگاه های مشتریان نقش مهم و اساسی را دنبال می کند و همزمان با دریافت موارد مد نظر خودروسازان و همچنین خودارزیابی های صورت گرفته در داخل مجموعه فهرست طرح های بهبود سالیانه تهیه و بر اساس اولویت نسبت به اجرای آنها اقدامات لازم صورت می گیرد.

کامران با اشاره به اینکه در سال جاری نیز بیش از 10 پروژه مهم بهبود کیفیت اجرا کرده ایم، تصریح کرد: مجموعه این طرحها با هدف ارتقای کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و رقابت پذیری در بازار تعریف شده و در عین حال موضوعات دیگری همچون تولید محصولات سازگار با محیط زیست در دستور کار قرار گرفته است.

عضو انجمن صنعت تایر ایران متذکر شد: اقدامات صورت گرفته در این واحد تولیدی دستاوردهای دیگری همچون کاهش مصرف انرژی در فرآیند تولید را در بر داشته و همین امر موجب شده تا در نخستین دوره انتخاب برترین های زنجیره ارزش، به عنوان برترین تولید کننده تایر در زمینه صرفه جویی انرژی طی فرآیند تولیدتایر معرفی شویم.

وی در پایان با بیان اینکه کاهش زمان پخت و ارتقای بهره وری از دیگر دستاوردهای این مجموعه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: تولید تایرهایی با گل‌های جدید و سایزهای متفاوت با هدف توسعه سبد محصولات این شرکت در دست اقدام است و از سوی دیگر طرحهای جدیدی را با هدف افزایش عمر تایر دنبال خواهیم کرد.

به گفته وی، با وجود محدودیتها و افزایش هزینه های تولید، طرحهای ارتقای کیفی و تنوع محصول مجموعه کویر تایر متوقف نشد و این واحد تایرسازی برای دومین سال پیاپی موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. در تلاش هستیم تا روند بهبود کیفیت تولید و رقابت پذیری در کلاس جهانی را دنبال کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  8  =