حسابهای ۱۲۰۰ سازمان در سامانه نسیم متمرکز شده است/ وصول ۷۰ درصد قبوض مالیاتی به سامانه نسیم

مهندس نجفی در بازدید رئیس دیوان محاسبات از شرکت خدمات:

دکتر «عادل آذر» رئیس کل دیوان محاسبات کشور به همراه تعدادی از معاونین این سازمان، امروز از سایت شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک ، در این بازدید مهندس «سید ابوطالب نجفی » مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در خصوص برخی سامانه های حاکمیتی همچون نسیم، نهاب ، نماد ، چکاوک ، صیاد و دیگر سامانه های مهمی که در این شرکت مدیریت می شوند توضیحاتی به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

مهندس نجفی بیان داشت: پیش از راه اندازی سامانه نسیم، بیش از 220 هزار حساب دولتی در بانکهای مختلف وجود داشت که اکنون این تعداد به 20 هزار حساب کاهش یافته و متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه حسابهای 1200 سازمان در سامانه نسیم متمرکز شده تصریح کرد: با این اقدام، نظارت دقیقی بر وصولی ها و موجودیهای حسابهای سازمانها و شرکتهای دولتی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت درمورد تجمیع قبوض مالیاتی در این سامانه یاددآور شد: تاکنون حدود 70 درصد قبوض مالیاتی به این سامانه وصول شده و 30 درصد بقیه منوط به اجرای طرح جامع مالیاتی است.

مهندس نجفی از شرکت پخش و پالایش و گمرک بعنوان دیگر سازمانهایی که به تدریج در حال انتقال حسابها به این سامانه هستند نام برد.

گفتنی است دکتر عادل آذر و هیات همراه وی به اتفاق معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از بخشهای مختلف سایت شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄    =  7