راه اندازی سیستم پرداخت ترکیبی بیت کوینی آلکمی برای ۱.۲ میلیون تاجر آسیایی

تاجران و صاحبان کسب و کار خرده فروشی در سراسر آسیا هم اکنون میتوانند از طریق راه حل ترکیبی جدیدی که توسط آلکِمی (Alchemy) راه اندازی شده است، پرداخت های بیت کوینی و رمزارزی را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در بیانیه مطبوعاتی که روز گذشته صادر شد، آلکِمی، ارائه دهنده خدمات پرداخت جهانی رمزنگاری از راه اندازی این پلتفرم خبر داد. راه حل پرداخت ترکیبی آلکِمی، این امکان را به بازرگانان در بازارهای آسیا و خاورمیانه میدهد که به راحتی پرداختهای بیت کوین ی و رمزارز ی را بپذیرند. این سرویس دارای یکپارچگی ترکیبی با کیف پولهای محبوب فیات در آسیا مانند Alipay ،WeChat Pay و LinePay است که به ذکر چند مورد می‌پردازد.

جدای از بیت کوین، درگاه پرداخت جدید آلکِمی، بیش از ۳۰ آلتکوین، از جمله اتر و لایت کوین را پشتیبانی میکند. مطابق بیانیه مطبوعاتی، پرداخت‎های رمزارز ی صورت گرفته بر روی پلتفرم به ارز محلی فیات تسویه میشود. این ویژگی بعنوان بخشی از تلاشها برای کاهش ارزش نوسان کریپتو مدنظر قرار گرفته است. نظر به زمان انتشار خبر، راه حل پرداخت ترکیبی آلکِمی درحال حاضر در هنگ کنگ و سنگاپور فعال میباشد. غرب آسیای میانه از اولین پذیرندگان این سرویس هستند.

بنابر گزارش ها، پلتفرم آلکِمی، علاوه بر یک درگاه پرداخت، به بررسی راههایی برای توسعه و گسترش ظرفیت پلتفرم می‎پردازد. مذاکراتی به منظور در بر گرفتن برخی کریپتو اکسچنج ها و میزهای معاملاتی بیت کوین بصورت OTC در جریان است.

ساده سازی سیستم پرداخت کریپتویی برای خرده فروشی

محصول جدید آلکِمی، آخرین تلاش برای حل مشکل استفاده از بیتکوین و ارزهای رمزپایه در تراکنش های روزانه خرده‌فروشی است. پات ریک نگان، یکی از بنیانگذاران این شرکت، در مورد این توسعه اظهار داشت:

این یک تغییر رویکرد برای بازار جهانی ارزهای رمزپایه است چراکه باعث میشود رمزارز ها را به سمت تبدیل شدن به یک ارز جهانی واقعی سوق دهد. این موارد، استفاده در زندگی واقعی را برای ارزهای رمزپایه ایجاد میکند زیرا دارندگان کریپتو اکنون میتوانند ارزهای رمزپرداخت خود را صرف خرید کالاها و خدمات، علاوه بر کارکردهای سرمایه گذاری خود کنند.

حتی حامی پرو پاقرص بیت کوین و مدیرعامل توییتر، جک دورسی به تازگی اظهار داشته است که ارزهای دیجیتال هنوز راه طولانی برای تثبیت خود به عنوان یک روش مفید برای پرداخت دارد. با این حال، ریاست Square، موکداً بر این عقیده تکیه دارد که بیت کوین در نهایت پول بومی اینترنت خواهد بود.

بابی لی، یکی از بنیانگذاران BTCC در مصاحبه‌ای تحت عنوان “داستان‌های ناگفته” تصریح کرد که بیت کوین در کشور چین بیشتر به عنوان یک مورد سرمایه‌گذاری دیده می‌شود تا یک واحد پول.

حدس زده میشود سیستم عامل هایی مانند آلکِمی در بازارهایی مانند چین که دارای اکوسیستم پرداخت الکترونیک ی قدرتمندی هستند، با چالشی جدی روبرو خواهند شد.

 

منبع:  bitcoinist

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =