تقویت خط و مشی بیمه گران در سایه فن آوری بلاک چین + فایل فارسی پی‌دی‌اف

آیا بلاکچین عامل تحول در صنعت بیمه خواهد شد؛

گمانه‌زنی‌‌ها و تب و تاب جهانی برای شناسایی پتانسیل‌‌‌های خارق‌‌العاده فناوری بلاکچین، فراتر از ماهیت آن به‌عنوان یک دفتر کل توزیع‌شده و مبنایی برای ارز‌‌‌های رمزنگاری‌شده، طی سال‌‌‌های اخیر به قدری شدت گرفته است که اکنون، این فناوری نوظهور و پرسروصدا، به‌عنوان یکی از محرکان تحول در بازار‌‌‌های مالی و دیگر حوزه‌‌ها شناخته می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سازمان‌های ارائه دهنده بیمه سلامت و عمر نیز جزو هزاران هزار کسب‌وکاری هستند که در تقلای شناسایی پتانسیل‌‌‌های بلاکچین برای بهبود رویکرد‌ها و فرایند‌‌‌های جاری در سیستم خود هستند. قابلیت‌‌‌های به نظر ممکنی که بتوانند ثبت و نگهداری سوابق، اجرای معاملات، مدیریت قرارداد‌ها و تعامل با بیمه‌‌گذاران را به شیوه‌‌‌هایی کارآمدتر از زمان حال مدیریت کنند. سوال کلیدی این است که آیا ویژگی‌‌‌های منحصربه‌فرد فناوری بلاکچین، قادر است بیمه‌گران را در کاهش هزینه‌‌ها، مدیریت ریسک، ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران، ارتقای سطح کسب‌وکار‌ها و در نهایت، تقویت خط مشی‌شان کمک کند یا نه؟

با استناد به مقاله دیلویت، شش کاربرد مهم و امیدبخش فناوری بلاکچین در صنعت بیمه سلامت و عمر را معرفی خواهیم کرد که به منظور تفهیم بهتر، هرکدام از سرفصل‌ها در چهار زیرعنوان اصلی زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

می‌توانید متن فارسی پی‌دی‌اف گزارش دیلویت را از دریافت فایلمطالعه کنید.

 

 

 

منبع:راه پرداخت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =