چشم انداز رهبری در بازار با ارائه محصولات نوین مالی و اعتباری‌

بانک گردشگری یکساله شد

بانک گردشگری اولین بانک تخصصی و خصوصی در زمینه گردشگری است که در روز هفتم دی ماه 89 با سرمایه اولیه 200 میلیارد تومان مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی کسب کرده‌است. این بانک غیر از محصولات رایج سپرده‌گذاری و اعطای تسهیلات، در چند گروه‌بندی کلی، محصولات جدید اعم از بانکداری شرکتی ،بانکداری مصرفی بانکداری الکترونیک ، بانکداری اختصاصی و بانکداری بین الملل و محصولات غیر بانکی را به بازار بانکداری کشور عرضه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک گردشگری (سهامی عام) نهادی مالی است که هدف آن با رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور به حداکثررساندن سود و ثروت پایدار و بلندمدت برای سهام‌داران خود از طریق ارائة خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و در آینده در خارج از کشور است.

این بانک بر صنعت گردشگری تأکید دارد، و در صرف وجوه به‌طور تخصصی و با تکیه بر آن صنعت عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی، کاهش هزینه‌ها، و ارائة محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.

هدف بانک گردشگری تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضة محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  5  =