انقلاب تکنولوژی در بانکداری با ایجاد اتحادیه شش بخش تشکل بنیادی

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک گزارش می دهد؛

انجمن سرمایه گذاری انگلستان، با بیش از 300 شرکت اعتباری، بانکی، بازار و خدمات مربوط به پرداخت تحت پوشش، بدنه جدید فعالیت های زیادی را شکل خواهد داد که پیش از این توسط شش بخش بنیادی صنعت انجام می شد.واحد سرمایه گذاری انگلستان و واحد بانکی آن با ورود فناوری ها و نو آوری های جدید دستخوش تحولات بسیاری در زمینه خدمات رسانی به مشتری شده است.

به گزارش خبر نگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تشکل صدای بانکداری و امور مالی با شعار "صنعت، با پیشرفت تکنولوژی، «انقلابیزه» شده" افتتاح شد. انجمن سرمایه گذاری انگلستان، با بیش از 300 شرکت اعتباری، بانکی، بازار و خدمات مربوط به پرداخت  تحت پوشش، بدنه جدید فعالیت های زیادی را شکل خواهد داد که پیش از این توسط شش بخش بنیادی صنعت انجام می شد، که این شش بخش عبارتند از:

انجمن مالی بر پایه دارایی ABFA

انجمن بانکداران بریتانیا BBA

شورای وام دهندگان CML

مرکز قانونگذاری تخلفات مالی انگلستان FFAUK

انجمن پرداخت ها

انجمن کارت های بانکی انگلستان

این تشکل در شهر لندن شکل گرفته و نقش آن کمک به ایجاد اعتماد در مشتریان است. بدین صورت که تعاملات و نوآوری های گسترده در صنعت را با کمک سیاست گذاران و مسئولین از انگلستان و خارج از انگلستان امکان پذیر می کند و بدنبال تثبیت جایگاه انگلستان به عنوان راهبر بزرگ خدمات مالی در جهان است.

استیون جونز، مدیر اجرایی انجمن سرمایه گذاری انگلستان، که تجربیات کاری سابق در سانتاندر، بارکلیز، سیتی گروپ، شرودر نیز داشته است گفت: واحد سرمایه گذاری انگلستان و واحد بانکی آن با ورود فناوری ها و نو آوری های جدید دستخوش تحولات بسیاری در زمینه خدمات رسانی به مشتری شده است. از حرکت یک کارت یا موبایل جهت انجام امور پرداخت گرفته تا دریافت وام مسکن از طریق ویدئو چت و یا استفاده از داده های عظیم برای مبارزه با جرائم مالی، همه و همه نشان دهنده این است که مرزهای بین خدمات بانکی در حال ناپدید شدن هستند و این امر موجب کارایی بیشتر صنعت در بخش مشتری مداری شده است.

او افزود، برای بخش امور مالی و بانکداری انگلستان، این تغییرات نمایانگر فرصت های جدید و چالش های نوینی است که نیازمند یک صدای واحد برای هماهنگی و پشتیبانی از پیشرفت آن است. انجمن سرمایه گذاری انگلستان آن صدا خواهد بود که نماینده، اعتباری، بانکی، بازار و خدمات مربوط به پرداخت در انگلستان خواهد بود و متخصصین زیادی را برای دریافت بهترین نتایج برای اعضا و مشتریان گرد هم جمع کرده است.

مترجم شکوفه برزگر ملکی

پایان پیام

منبع PA money news

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =