هدیه تاپ به مناسبت عید فطر

از امروز تا ساعت 24 روز سه شنبه (6تیر ماه وپایان تعطیلات عید فطر) با انجام هر نوع تراکنشی با تاپ در قرعه کشی یک دستگاه گوشی SAMSUNG GALAXY S8 PLUS شرکت کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فرقی نمی کند چه تراکنشی انجام میدهید، شارژ بخرید ، کار خیر انجام دهید ، واریز  قبض …. یک گوشی گالگسی S8 پلاس ببرید. با این کار شانس خود را برای قرعه کشی بزرگ پایان مرداد ماه تاپ و جایزه 3 میلیارد ریالی پول نقد و 100 جایزه 10 میلیون ریالی هم افزایش دهید.
نرم افزار تاپ با دارابودن محیط نرم افزاری مبتنی بر بالاترین استاندارد های امنیتی فضایی کاملا امن برای انجام خدمات پرداخت برای هموطنان عزیز ایجاد نموده است .
این نرم افزار به راحتی بر روی گوشی های اندروید نصب می گردد و کاربران پس از نصب آن می توانند از خدمات متنوع آن با استفاده از اینترنت یا کد USSD بهره مند شوند.
هم اکنون عملیات  پرداخت قبوض ، خرید شارژ سیم کارت  به صورت Top-Up برای کاربر و دیگران، پرداخت های خیریه و … فراهم است .
همچنین در منوی پرداخت قبض این نرم افزار امکان پرداخت قبوض موبایل  و نیز خدماتی از طریق  شناسه قبض و پرداخت و نیز انجام عملیات پرداخت  قبض از طریق بارکد خوان برای کاربران فراهم می باشد .

تاپ به گونه ای است که امکان تعریف طیف متنوعی از کارت های بانکی عضو شتاب برای کاربر فراهم است و به محض ورود شماره کارت  نیازی به وارد کردن مجدد آن برای خرید های بعدی وجود نخواهد داشت.

امکان جدید پرداخت بدون کارت را نیز از دیگر ویژگی ها و برتری های اپلیکیشن تاپ است و در نسخه جدید امکان ویژه و نوین خرید بدون کارت(ان اف سی) فراهم است . این روش می تواند کاربرد بسیاری در کسب و کار ها و مشاغل گوناگون همانند رستوران ها ، مغازه ها ، پرداخت در محل بویژه خرید های اینترنتی ، سازمان های اتوبوسرانی و …. داشته باشد و در حال عملیاتی شدن است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  82  =  89