خرید با کارت اعتباری به ۶ تریلیون دلار می رسد

اختصاصی/ در سال2021 اتفاق می افتد:

حاصل یک نظرسنجی سالانه در خصوص پرداخت با کارت اعتباری، نشان می دهد که ارزش پرداخت با کارت در جهان در سال 2015 ، 26 درصد رشد داشته و به2/7 میلیارد دلار رسیده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حاصل یک نظرسنجی سالانه در خصوص پرداخت با کارت اعتباری، نشان می دهد که ارزش پرداخت با کارت در جهان در سال 2015 ، 26 درصد رشد داشته و به2/7 میلیارد دلار رسیده است. پیش بینی می شود این رشد تاجایی ادامه پیدا خواهد کرد که در سال 2021 به دو برابر خواهد رسید.

عوامل موثر بر این رشد چشمگیر عبارتند از:

– افزایش نفوذ اینترنت و گوشی های هوشمند
– افزایش در تعداد میزان فروشندگان آنلاین
– راحتی در خرید و دسترسی و قابل حمل بودن منابع خرید با استفاده از تلفن همراه
– ابزارهایی که روند خرید را ساده تر کرده، مانند گزینه های موجود در اپلیکیشن های مختلف

رشد ارزش و سهم تجارت الکترونیک در سراسر جهان افزایش یافته و موجب افزایش اعتماد مردم به این نوع خرید شده است.این مطالعه نشان می دهد با ظهور روشهای جدید تشخیص هویت و افزایش تمهیدات امنیتی در استفاده از کارت ها، میزان اعتماد مردم به این کارت ها افزایش یافته است.امکانات جدیدی مانند کیف پول دیجیتالی و اپلیکیشن های موبایلی که برای سهولت در خرید مشتریان طراحی شده است نیز به افزایش تمایل مشتریان در خرید آنلاین کمک می کند.میزان استفاده از تجارت الکترونیک همچنان در حال افزایش است. طبق این گزارش پیش بین می شود که نرخ تراکنش ها از طریق تجارت الکترونیک بین سالهای 2015 تا 2021 افزایش خواهد یافت و به 6 تریلیون دلار خواهد رسید.

به گفته کریس رابرت، مسئول تیم تحقیقات، بخش تجارت الکترونیک در سطح جهان طی 5 سال آینده به دلیل افزایش کانالهای تجارت الکترونیک و امنیت در بخش تجارت الکترونیک افزایش چشمگیری خواهد داشت.

پایان پیام
منبع www.paymentscardsandmobile.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  +    =  96