در عصر دیجیتالی هنوز برخی از مردم طرفدار روش های سنتی هستند

بانکداری سنتی

در برهه ای از زمان که تمامی بانک های مشهور به دنبال بستن شعب خود و راه اندازی بانکداری موبایلی هستند، برخی از مردم طرفدار شیوه سنتی بانکداری هستند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک– احسان خدیو- دربرهه ای از زمان که تمامی بانک های مشهور به دنبال بستن شعب خود و راه اندازیبانکداری موبایلی هستند، برخی از مردم طرفدار شیوه سنتی بانکداری هستند.

امروزهدر کشور انگلستان حرکت سیستم بانکی به سمت بانکداری دیجیتالی با سرعت هرچه تمام درحال رخ دادن است. بانک هایی چون Lloyds، RBS و بارکلی در حال بستن شعب خود در خیابان ها هستند، زیرا مشتریانآن ها به دنبال خدمات آنلاین می باشند. در همین حال، استارتاپ هایی چون Monzo و Atom درحال ایجاد رقبای منحصراً دیجیتالی هستند.

این درحالی است که آمارهای شرکت Nielsen حاکی از آن است که بریتانیایی ها جزو افرادی هستند که تمایل کمیبه بانکداری صرفاً موبایلی علاقه نشان می دهند. نزدیک به 60 درصد از بریتانیایی هااز بانکی استقبال می کنند که دسترسی فیزیکی نیز در خیابان ها به آن داشته باشند.

دلیلعدم تمایل 58 درصد از این افراد، عدم اعتماد به امنیت سیستم بانکداری اینترنتیاست. 20 درصد نیز مایلند بیشتر به شعب بانکی مراجعه کنند.

شایانذکر است که در پژوهشی که در 12 کشور در مورد شرکت Verint انجام شده است، نتایج نا امید کننده تری رانشان می دهد. نزدیک به 75 درصد از مردم ترجیح می دهند تا برای فعالیت بانکی به شعبمراجعه کنند.

ترجمه:سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

منبع: Finextra

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2