مسترکارت رباط هوش مصنوعی را برای بانک ها و تجار همکار خود راه اندازی می کند

در سال جاری مسترکارت از طرح هوش مصنوعی خود برای همکاران بانکی و تجار پرده برداری کرده است. این رباط هوش مصنوعی مشتریان بانک ها را قادر می سازد تا به آسانی به بررسی حساب خود و خرید و فروش های انجام شده پرداخته و تجار نیز برنامه ریزی برای خرید های بعدی خود را انجام دهند. در زمینه بانکی، در حال حاضر مستر کارت در حال آزمایش رباط مصنوعی با همکاری شرکت Kasisto است.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک– احسان خدیو- در سالجاری مسترکارت از طرح هوش مصنوعی خود برای همکاران بانکی و تجار پرده برداری کردهاست. این رباط هوش مصنوعی مشتریان بانک ها را قادر می سازد تا به آسانی به بررسیحساب خود و خرید و فروش های انجام شده پرداخته و تجار نیز برنامه ریزی برای خریدهای بعدی خود را انجام دهند. در زمینه بانکی، در حال حاضر مستر کارت در حال آزمایشرباط مصنوعی با همکاری شرکت Kasisto است.

رباطقدرتمند بانکی مسترکارت با نام اختصاری KIA به مشتریان بانکی این امکان را می دهد که بااستفاده از نرم افزارهای چت و مکالمه همچون Messenger بتوانند از اطلاعات حساب خود با خبر شده ووضعیت دخل و خرج خود را مدیریت کنند. علاوه بر این، مشترکین می توانند از این رباطپیشنهادهایی در زمینه های فعالیت مالی خود دریافت کنند. رباط بانکی مسترکارت ازسال آینده شروع به کار خواهد کرد.

تجارهمکار با مسترکارت نیز می توانند با استفاده از این رباط به خرید محصولات و تراکنشمبالغ از طریق شبکه های پیام رسان بپردازند و وضعیت پرداخت های خود را با سیستمخدمات دیجیتالی پرداخت Masterpass چک کنند.

براساس پژوهش انجام شده توسط شرکت Gartner، تا انتهای سال 2016 نزدیک به 2 میلیارددلار خرید و فروش آنلاین از این درگاه های کمکی موبایلی انجام خواهد شد.

ترجمه:سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

منبع: NFC World

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  2  =  6