سامانه واحد خدمات وزارت ICT راه ‏اندازی شد

در راستای تحقق دولت الکترونیک

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‏ اندازی ‏ درگاه واحد خدمات وزارت ICT خبر داد تا با کمک این سامانه دسترسی به خدمات این حوزه تسهیل شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهدی راسخ در این خصوص گفت: با توجه به تکلیف وزارتخانه‌ها در راستای تحقق دولت الکترونیک، مبنی بر راه‌اندازی سامانه واحد ارائه خدمات، این سامانه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با امکان دسترسی به خدمات کلیه واحدهای تابعه شامل شرکت ارتباطات زیرساخت، پست بانک، شرکت پست، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت خدمات هوایی پیام، سازمان فضایی ایران، دانشکده علمی کاربردی پست ومخابرات و پژوهشگاه فضایی ایران راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد این درگاه، امکان ارائه خدمات عینی و ملموس برای تمامی مخاطبان در اقصی نقاط کشوراست افزود: این درگاه به آدرسwww.ees.ict.gov.ir قابل دسترس است. براساس اظهارات وی در این پرتال امکان دسترسی به خدمات کلیه واحدهای وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تسهیل می‌شود.

همچنین ‏ در این درگاه، زمینه طرح پیشنهادها، انتقادها و اسناد بالادستی و همچنین ارتباط با سازمان‌های خدمت‌دهنده،‏ در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =