اربن اف.تی شرکت دیجیلیتی مانی را از آن خود کرد

دیجیلیتی مانی که قبلاً با نام کشت فایننشال سلوشن فعالیت می کرد با شرکت اربن اف.تی ارائه کننده نرم افزار بانکداری دیجیتال در آمریکا، ادغام خواهد شد.

دیجیلیتی مانی (Digiliti Money) که قبلاً با نام کشت فایننشال سلوشن (Cachet financial Solutions) فعالیت می کرد با شرکت اربن اف.تی (Urban FT)، شرکت ارائه کننده نرم افزار بانکداری دیجیتال در آمریکا، ادغام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دیجیلیتی، شرکت تولیدکننده برنامه های بانکداری موبایل، سال گذشته درگیر برخی مشکلات مالی و سازمانی بود و در شش ماه گذشته برای عقد قرارداد ادغام با اربن اف.تی وارد مذاکره شد.

ریچارد استیگال مدیرعامل اربن اف.تی می گوید:" این ادغام نتیجه خوبی برای هردو شرکت، کارمندان و بیشتر از همه برای مشتریانمان دارد که تمام تلاشمان خدمت‌رسانی به آن ها است".

استیگل بر ذات مکمل دو شرکت و مشتریانش تاکید کرد. محصولات شان با هم ادغام می شوند تا نمونه ای از " بهترین گزینه موجود برای پرداخت از راه دور و راه حل های بانکداری دیجیتال" را برای مجموع بیش از 600 موسسه مالی ارائه کنند.

او می گوید:" از ابتدا متوجه شدیم که اساس کار دیجیلیتی بسیار خوب بود".

هانتر ولف معاون مدیر اجرایی تجارت و مدیریت مشتریان دیجیلیتی بیان کرد:" می دانیم که مشتریان مان با نوآوری هایی که در راه است خرسند خواهند شد."

قرارداد این ادغام در 24 فوریه 2018 بسته می شود. اربن اف.تی همچنان دفترمرکزی این شرکت در نیویورک باقی می ماند و پروژه هایی در شهر مینیاپولیس اجرا می شوند.

 

مترجم: فرزانه شادپور

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =