امشب و بعد از اخبار ساعت ۲۱؛ رئیس جمهور گزارش ۱۰۰ روزه را ارائه می‌کند

رئیس‌جمهور امشب (سه‌شنبه) پس از اخبار سراسری ساعت 21 شبکه اول سیما در یک برنامه زنده تلویزیونی، گزارش صد روزه عملکرد دولت تدبیر و امید را به مردم ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، رئیس‌جمهور امشب (سه‌شنبه پنجم آذرماه) پس از اخبار سراسری ساعت 21 شبکه اول سیما در یک برنامه زنده تلویزیونی، گزارش صد روزه عملکرد دولت تدبیر و امید را به مردم ارائه می‌کند.

حسن روحانی پیشتر به مردم قول داده بود که بعداز پایان 100 روز نخست دولت تدبیر و امید گزارش اقدامات انجام شده و برنامه‌های دولت را در این مدت ارائه خواهد داد؛ وی همچنین تأکید کرده که این رویه تا پایان فعالیت دولت یازدهم ادامه پیدا کند.

دیروز 4 آذرماه رسماً 100 روز از آغاز فعالیت دولت یازدهم گذشت و کسب اطلاع خبرنگاران تسنیم از وزارت‌خانه‌های دولت حکایت از آن دارد که وزرای اقتصادی کابینه گزارش‌های 100 روزه خود را در روزهای قبل تقدیم رئیس جمهور کرده‌اند.

توقف مدار صعودی نرخ تورم و نزولی شدن شیب تورم، نشانه‌های بهبود رشد اقتصادی و بازگشت رونق اقتصادی به کشور، برنامه‌ها و اقدامات دولت برای تأمین کالاهای اساسی، ثبات نرخ سود بانکی به‌منظور حمایت از تولید، رفع مشکل ترخیص دارو و کالا از گمرک، مصوبه هیئت وزیران برای گشایش ال‌سی 30درصدی، تشکیل کارگروه ویژه برای آسیب شناسی مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها، توافق هسته‌ای و رفع تدریجی تحریم‌ها و… احتمالاً محورهایی از گزارش اقتصادی رئیس جمهور به مردم خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  20