بانک توسعه صادرات ضامن می شود

بانک توسعه صادرات ایران متقاضیان استفاده از تامین مالی بانک توسعه اسلامی را از طریق صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی حمایت می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیریت امور بین‌الملل این بانک اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدام به مذاکره و انعقاد قرارداد با بانک توسعه اسلامی نموده و جهت صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی موضوع قرارداد، به بانک توسعه صادرات ایران مراجعه نمایند.
بانک توسعه اسلامی یک موسسه مالی زیر مجموعه سازمان کنفرانس اسلامی است ( OIC ) که با هدف کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در سال 1975 تاسیس شد. ستاد بانک توسعه اسلامی در شهر جده عربستان و چهار دفتر منطقه ای در شهرهای کوالالامپور مالزی، رباط مراکش، آلماتی قزاقستان و داکار سنگال واقع می‌باشد و 56 کشور اسلامی عضو آن هستند.
بانک توسعه اسلامی با سرمایه اولیه 755 میلیون دینار اسلامی تاسیس شده  است. درحال حاضر سرمایه اسمی بانک مذکور 30 میلیارد دینار اسلامی می‌باشد. جمهوری اسلامی ایران در سال 1989 میلادی به عضویت بانک مذکور درآمد و در حال حاضر با پذیره نویسی 1491 میلیون دینار اسلامی پس از عربستان سعودی، لیبی سومین سهامدار بزرگ آن بانک می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  4  =