استعلام الکترونیکی بانک توسعه صادرات اجرایی می شود

با همکاری سازمان ثبت احوال

تفاهمنامه همکاری بانک توسعه صادرات ایران و سازمان ثبت احوال کشور به منظور بهره‌برداری بانک توسعه صادرات از سامانه استعلام الکترونیکی هویت ایرانیان امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه صادرات در این مراسم گفت : سازمان ثبت احوال می‌تواند کمک شایانی به نظام بانکی کشور کند.

 بهمن وکیلی گفت : سازمان ثبت احوال با گذر از دوران سنتی خود و ورود به دوران نوین ، به سازمانی پیشرو برای نظام اطلاعاتی و آماری کشور تبدیل شده است.

در این مراسم رییس سازمان ثبت احوال کشور هم با اشاره به اینکه این سازمان در دوران نوین‌سازی است ، گفت : ثبت وقایع حیاتی چهارگانه به صورت یک شبکه گسترده( 15هزار نقطه) در سراسر کشور اطلاعات را به صورت برخط در پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور ذخیره می‌کند.

محمد ناظمی اردکانی افزود: در حال حاظر بیش از 100 دستگاه اجرایی به این پایگاه متصل هستند و به صورت برخط استعلام می‌گیرند.

وی همچنین در باره اتقان اسناد هویتی گفت : جعل شناسنامه ‌های مکانیزه غیرممکن است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه این سازمان به صورت مستمر در حال انتشار آمار و تحولات جمعیتی است، گفت: 50 نوع گزارش آماری متناسب با نیاز درخواست کنندگان می‌توان استخراج کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  57  =  63