تامین مالی صادرات غیرنفتی استان مرکزی

رئیس بانک توسعه صادرات شعبه اراک گفت: این بانک با داشتن تنها یک شعبه و 11 پرسنل در استان مرکزی بیش از نیمی از صادرات غیر نفتی این استان را تامین مالی نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک یوسف نجدی با مقایسه عملکرد شعبه اراک طی سال های 90 و 91 بیان کرد: درسال 90 در بخش منابع ارزی و ریالی، 164 میلیارد و 395 میلیون ریال و در سال 91 این رقم به بیش از 358 میلیارد و 743 میلیون ریال افزایش یافت که نشان دهنده رشد 118 درصدی منابع ریال و ارزی است.
نجدی در مورد مانده تسهیلات نیز با بیان این که تعداد مانده تسهیلات 33 مورد است افزود: در سال 90 در این راستا 362 میلیارد و و 764 میلیون ریال بوده که در سال گذشته این رقم به 28 مورد مانده تسهیلات با مبلغ 468 میلیارد و 696 میلیون ریال رسیده که نشان دهنده رشد 29 درصدی در این زمینه است.
رییس بانک توسعه صادرات شعبه اراک با بیان این که حمایت از تولید صادراتی از جمله اهداف اصلی بانک توسعه صادرات به شمار می رود گفت: به خدمت گرفتن بانکداری شرکتی گامی بلند در جهت رسیدن به این هدف خواهد بود، که این هدف از مهمترین استراتژی های جدید بانک توسعه صادرات است و به زودی عملیاتی خواهد شد.
وی گفت: بانک توسعه صادرات به منظور ارتقا توان مالی خود برای ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان از آنان تقاضا دارد که منابع مالی خود را نیز در این بانک متمرکز نمایند.
 نجدی ازعملیاتی شدن قرارداد همکاری میان بانک توسعه صادرات و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری خبرداد و افزود: این بانک آمادگی تامین مالی واحدهای فعال در صنعت گردشگری را داراست.
نجدی در مورد تسهیلات اعطایی این بانک نیز بیان کرد: اکثر تسهیلات اعطایی این بانک در استان مرکزی در بخش صنعت ارائه شده است که می توان به صنعت آلومینیوم، مواد شیمیایی، پلی استر و ایزوگام اشاره کرد.
رییس بانک توسعه صادرات استان مرکزی گفت: این شعبه در پایان سال 91 رتبه اول دسترسی به اهداف تعیین شده در بانک توسعه صادرات ایران را بدست آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2