نمره سازمان حفاظت از محیط زیست: ۶.۱۸ / مردود

ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بر ایران پس از هشت سال در صبح روز 12 مرداد ماه امسال به پایان می رسد. به همین مناسبت عصرایران تلاش می کند در آستانه پایان کار دولت دهم و پایان ریاست احمدی نژاد بر قوه مجربه کشور، عملکرد وزارت خانه ها و سازمان های تحت امر او در این مدت را در گفتگو با کارشناسان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، صاحب نظران، مسئولان و روزنامه نگاران عرصه های مختلف تجزیه و تحلیل کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصر ایران  بر همین اساس در مجموعه گفتگوهایی که به همین مناسبت انجام شده، از مصاحبه شونده ها خواسته ایم در این روزهای پایانی عمر دولت دهم به عملکرد این وزارت خانه ها و سازمان ها بر اساس تحلیل خود نمره دهند.
نمره در نظر گرفته شده برای این کارنامه مانند شیوه رایج نمره دهی در مدارس و دانشگاه های کشور از مجموع 20 نمره خواهد بود.

در این مدت، عصرایران در قالب گزارش هایی سلسله وار، عملکرد وزارت خانه ها و سازمان های دولتی که فعالیت آنها در زمینه مسائل حوزه اجتماعی است را بررسی و تحلیل خواهد کرد، این دستگاه ها شامل وزارتخانه های آموزش پرورش، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فن آوری، رفاه و تامین اجتماعی و سازمان های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، حفاظت از محیط زیست، بهزیستی و هلال احمر خواهد بود.

***

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  8