کانون جوانه‌های بانک ملی۱۲ هزار عضو دارد

تعداد اعضای کانون جوانه‌های بانک ملی ایران پس از گذشت حدود سه ماه( تا 25 خرداد ماه92) از شروع فعالیت خود به 12 هزار و250 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از این تعداد 69/24 درصد زیر 5 سال، 45/31 درصد گروه سنی 5 تا 10 سال، 24/33 درصد گروه سنی 10 تا 15 سال و 62/10 درصد بالای 15 سال را تشکیل می‌دهند. بر این اساس استان های خراسان رضوی، خوزستان، فارس، همدان و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار عضویت را در این سایت داشته اند.

گفتنی است بانک ملی ایران اولین سایت آموزشی و سرگرمی نوجوانان و جوانان به آدرس kids.bmi.ir راه اندازی نموده است که فرهنگی، آموزشی، بانکی و در عین حال سرگرم کننده و تفریحی است.

در این سایت واژگانی مثل پول، پس انداز، بودجه بندی، صرفه جویی، فعالیت اقتصادی و … در قالبی شیرین و جوان پسند مثل داستان، انواع بازی، اتاق های گفتگو و … آموزش داده می‌شود.

این سایت در رده سنی زیر 18 سال طراحی گردیده است و در کنار این آموزش‌ها براساس نوع فعالیت هایی که نوجوانان و جوانان در این سایت انجام می‌دهند، امتیازهایی به آنها تعلق گرفته و مزایایی به آنها اختصاص داده می‌شود.

برگزاری مسابقات مختلف و جشنواره‌ها جهت ترغیب نونهالان و نوجوانان به یادگیری این مفاهیم از اهداف این سایت می باشد.

همچنین از مزایای این سایت امکان افتتاح حسابی تحت عنوان حساب آرزو به صورت اینترنتی برای اعضا می باشد که دارندگان حساب مربوطه قادر خواهند بود از تسهیلات خرید کالا تا سقف 40 میلیون ریال با شرایط آسان بهره مند گردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄    =  5