قدردانی مدیرعامل پست بانک از برخی مدیران استان‌ها

مدیرعامل و عضو هیات مدیره پست بانک ایران از 7 تن از مدیران استان‌ها به جهت تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه در ایجاد تعامل و ارتباط مؤثر با مسوولان استانی در سال جاری قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به گزارش پایگاه خبری اعتبار، در تقدیر نامهء وی با عنوان هریک از مدیران مذکورآمده است؛ " بدینوسیله از جنابعالی که با تلاش و پیگیری مجدانه خود نسبت به ایجاد تعامل و ارتباط مستمر با مسوولان استانی به منظور معرفی خدمات و توانمندی‌های بانک در سطح استان به ویژه در روستاها و مناطق دوردست اقدام کرده‌اید تشکر و قدردانی می کنم. قطعاً این امر موجب همراهی و حمایت آنان از این بانک مردمی و خدمتگذار خواهد شد.
امیدوارم با تلاش وافر و با استمرار اینگونه تعاملات بتوانیم گام‌های موثری در جهت توسعه و اعتلای پست بانک برداشته و آن را به جایگاه واقعی خود که همان بانک ایران است برسانیم"
 اسامی مدیرانی که مورد قدردانی قرار گرفته‌اند عبارتند از: حسن شجاعی مدیر شعب استان البرز، بهرام رضایی عرب مدیر شعب استان فارس، حمیدرضا احمد‌پورشهری مدیرشعب استان خراسان جنوبی، حمیدرضا علی‌کریمی مدیرشعب استان اصفهان، فرزاد رستمی مدیرشعب استان لرستان، عباس استواری مدیر شعب استان زنجان و آرش شهرکی‌کیا مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان.
شایان ذکر است: گزارش خبری فعالیت‌ها و دیدار مدیران مذکور با مسوولان استانی قبلاً از سوی روابط عمومی در وب سایت بانک اطلاع رسانی شده بود.

مناسبت روزملی روابط عمومی
به مناسبت روزملی روابط عمومی نشست صمیمی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با کارکنان روابط عمومی برگزار شد

به مناسب 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره، مهندس فراهانی رئیس هیات مدیره و دکتر حمزه پوری نایب رئیس هیات مدیره از اداره کل روابط عمومی بازدید و ضمن تبریک این روز به مدیر و کارکنان آن، نشست صمیمی را با آنان برگزار کردند.

در ابتدای این نشست محمدرضا ساجدی پور رییس اداره کل روابط عمومی گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این اداره کل را ارایه و سپس فیلم تهیه شده ازسوی کامبیز امیرخانی درخصوص فعالیت ها و اقدامات جاری روابط عمومی پخش شد که مورد قدردانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرار گرفت.
بنابراین گزارش: در ادامه کارکنان این اداره کل ضمن معرفی خود به تشریح فعالیت ها و اقدامات واحدهای مرتبط پرداختند.

 ضیایی در این نشست ضمن تبریک این روز و قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان این اداره کل به ویژه در برپایی هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در ادامه برحل مشکل بیمه کارگزاران دفاتر با هماهنگی پست، مخابرات و سازمان تامین اجتماعی، ایجاد واحد ارتباطات مردمی و انجام نظرسنجی ها، یکسان سازی سوابق کارکنان واحدهای اجرائی و ستادی، استفاده بهینه از امکانات سایت بانک برای اطلاع رسانی و تبلیغات و همچنین توجه ویژه به واحدهای اجرائی به ویژه مناطق محروم در پرداختی ها و مزایای غیرمستمر تاکید کرد.

همچنین فراهانی در ادامه این نشست پس از تبریک روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها به عنوان مشاوران متفکر مدیران ارشد سازمان ها بخش مهمی از وظایف مدیریت سازمان را برعهده دارند و دست اندرکاران و کارشناسان روابط عمومی باید عاشق کار خود باشند، در روابط عمومی باید عشق موج بزند و اگر نباشد آن روابط عمومی بی روح است.

 حمزه پوری نایب رییس هیات مدیره نیز در این نشست ضمن تبریک روز روابط عمومی اظهار داشت: با راه اندازی مرکز ارتباطات با مشتریان بانک به صورت شبانه روزی می توانیم از دیدگاه ها، نظرات و انتقادات مشتریان بیشتر آگاه شویم.
عادل قبادی زاده دیگر عضو هیات مدیره نیز با حضور در اداره کل روابط عمومی این روز را به مدیر و کارکنان این اداره کل تبریک گفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6