تغییرات مدیریتی در بیمه رازی

مدیر عامل بیمه رازی از برگزاری مجمع در ماه آینده و تغییرات اعضای هیات مدیره این بیمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا یونس مظلومی امروز چهارشنبه در هفتمین نمایشگاه بانک و بیمه و بورس اظهار داشت: خانواده برادران گنجی تعدادی از سهام خود را طی یکی دو ماه گذشته واگذار کردند، بنابراین در برگزاری مجمع تغییرات اعضای هیات مدیره اتفاق خواهد افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که بیمه رازی به عنوان بیمه موتورسیکلت‌ها معروف است، آیا تخفیفی در حق بیمه می‌دهید، گفت: هر شرکت براساس مصوبات شورای عالی می‌تواند بیمه‌نامه‌هایش را بفروشد و در مورد شخص ثالث نیز تعرفه‌ی سقفی وجود دارد اما این‌که برخی از شرکت‌ها بیمه‌نامه 204 هزار تومانی را کمتر از 50 درصد به فروش می‌رساند جای سوال دارد چرا که این بیمه‌نامه صرفه اقتصادی ندارد.

مدیر عامل بیمه رازی به طرح‌های بیمه زندگی در قالب طرح طلوع و صندوق بازنشستگی اشاره کرد و هم‌چنین یکی از طرح‌های در دست انحصاری شرکت متبوعش را بیمه رایگان آتش‌سوزی عنوان کرد.

در این نشست علی بخشی به عنوان کارشناس بیمه‌های عمر و زندگی اظهار داشت: طرح بیمه‌های عمر در قالب صندوق بازنشستگی از سوی بیمه رازی به شرکت‌ها ارائه خواهد شد که طبق این طرح کارفرماها می‌توانند سنوات حقوقی پرسنل خود را توسط بیمه ذخیره کنند و پس از این‌که فرد بازنشسته شد آن سرمایه در اختیار فرد قرار گیرد.

وی گفت: با کارهای فنی انجام شده در واقع بیمه رازی با شرکت‌ها در قالب صندوق بازنشستگی این طرح را اجرایی می‌کند و در طی این مدت نیز مانند بیمه عمر، حوادث و درمان، کارکنان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

در این نشست ترابی به عنوان کارشناس بیمه‌های آتش‌سوزی نیز به تشریح بیمه رایگان آتش‌سوزی پرداخت و گفت: بسیاری از کسانی که منازل و کارخانجات خود را بیمه آتش‌سوزی می‌کردند بعد از پنج سال و یا سال‌های بعدی به دلیل این‌که حادثه‌ آتش‌سوزی برایشان اتفاق نمی‌افتاد احساس می‌کردند پولی که برای بیمه پرداخت کرده‌اند بی‌فایده بوده است.

وی افزود: ما برای این منظور با محاسبات فنی که مورد تایید بیمه مرکزی بوده است بیمه آتش‌سوزی به مردم ارائه می‌کنیم که اگر پس از پنج سال اتفاق و حادثه‌ای برای آنها رخ نداد پول آنها به خودشان برگردانده می‌شود.

ترابی خاطر نشان کرد که این روند در صورتی اتفاق خواهد افتاد که بیمه‌گذار به صورت یکجا هزینه‌ی بیمه آتش‌سوزی پنج ساله را پرداخت کند. البته می‌تواند طی این پنج سال افزایش یا کاهش سرمایه نیز داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  12