سرمایه گذاری بانک صادرات در آبرسانی

در راستای توسعه و آبادانی بیشتر مناطق کمتر توسعه یافته با سرمایه گذاری مبلغ 3 میلیون و 842 هزار یورو و 30 میلیارد ریال توسط بانک صادرت ایران 5 طرح آبرسانی در جنوب کشور به بهره برداری رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  این بانک با هدف توسعه و آبادانی بیشتر مناطق کمتر توسعه یافته و ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای هموطنان با سرمایه گذاری مبالغ 3 میلیون و 842 هزار یورو و 30 میلیارد ریال 5 طرح تأمین آب آشامیدنی  را در جزایر هرمز، ابوموسی، تنب بزرگ، شهر های درگهان و زاهدان به بهره برداری رساند.

شایان ذکر است با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع 30 هزار متر مکعب در شبانه روز به شهرهای ذکر شده انتقال و زمینه رفاه شهروندان گرامی را فراهم می سازد.

گفتنی است این بانک در جهت انجام رسالت های اجتماعی طی چند سال اخیر علاوه بر انجام فعالیت های خود در حوزه های مختلف اقتصادی و بانکی نسبت به تأسیس  8 باب مدرسه در مناطق زلزله زده و سیل زده اقدام نموده و همچنین در جهت کمک به بیماران نیازمند پرداخت وام قرض الحسنه درمان به بیماران نیازمند را در دستور کار قرار داد که طی 11 ماه سال 91 مبلغ 98 میلیارد ریال به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

67  −    =  61