پرونده های اعتباری صادرکنندگان قزوین بررسی شد

دکتر ناصر سیف الهی، عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات و جمعی از مدیران ارشد و اعتباری این بانک با حضور در جمع صادرکنندگان استان قزوین به بررسی مشکلات و پرونده های اعتباری آنان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر سیف الهی که به همراه برخی از مدیران این بانک به استان قزوین سفر کرده بود در دیدارهایی جداگانه  با فعالان صادراتی استان با تشریح عمکرد بانک توسعه صادرات بر آمادگی بانک توسعه صادرات برای پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان بدون هیچ گونه محدودیت تاکید کرد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران اثر بخش بودن فعالیتهای این بانک در خصوص  رشد صادرات غیر نفتی کشور  و تعامل  دو  طرفه  با  صادرکنندگان کشور  را از جمله اهداف راهبردی بانک در حمایت از بخشهای مختلف تولیدی صادراتی بر شمرد.

بنابراین گزارش، در  این دیدار سعید پاشایی، رییس شعبه قزوین  نیز با  تشریح  خلاصه ای از عملکرد  شعبه قزوین در سال  گذشته  از رشد تسهیلات پرداختی به مشتریان و صادرکنندگان قزوین با میانگین 316 درصد  افزایش نسبت به سال قبل از آن در مجموع پرداخت‌های اعتباری سال 1390 خبر داد.

وی با ضمن اشاره به برخی از مشکلات نقل و انتقال  ارز  و لزوم رفع  تنگناها  و مشکلات  صادرکنندگان  این منطقه ادامه داد: در بخش تسهیلات ارائه شده ارزی به صادرکنندگان استانی 804 هزار دلار به صادرکنندگان استانی پرداخت شده  و در مجموع مبالغ مربوط به گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی و صادراتی در سال یاد شده رشد 1000درصدی داشته ایم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  4