راه اندازی فاز دوم هوشمندسازی فرایند آماده سازی مرسولات پستی

مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن اشاره به راه اندازی فاز دوم هوشمندسازی فرایند آماده سازی مرسولات پستی، از سرعت گرفتن خدمات پست به هموطنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از مرکز تجزیه و مبادلات کشور که به منظور جانمایی و بررسی مقدمات راه اندازی فاز دوم هوشمندسازی فرایند آماده سازی مرسولات پستی انجام شد با اشاره به اجرای موفقیت آمیز پروژه سورتینگ مرکز خلیج فارس در تهران و تسریع در روند آماده سازی و رهسپاری مرسولات پستی، افزود: تجهیز مرکز تجزیه و مبادلات کشور نیز در سریع‌ترین زمان انجام خواهد شد.

سبحانی‌فر در جریان بازدید از سالن طبقه دوم مرکز تجزیه و مبادلات کشور بر استفاده از ظرفیت حداکثری سالن به منظور آماده سازی مرسولات انبوه و جانمایی بخش‌های بسته کوچک و خدمات الکترونیک در صورت نیاز تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و لزوم ارتقای روز افزون کیفیت خدمات پستی گفت: با توجه به راه اندازی هاب‌های جدید در کشور و تبادل مرسولات بین استان‌های همجوار، سفر مرسولات در شبکه پستی کشور کوتاه‌تر شده و مدت سیر از دریافت تا توزیع به صورت چشمگیری کاهش داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  11  =  15