شرکت پرداخت نوین با ابزارهای رقابتی مختلف

معرفی شرکت پرداخت نوین

با توسعه پرداخت الکترونیک، شبکه شاپرک تمامی فعالیت های شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت را رصد می کند تا با بررسی عملکرد و جایگاه آنها در بازار پرداخت بتواند سیاست ها و برنامه ریزی های دقیقی برای گسترش پرداخت الکترونیک داشته باشد. در این راستا، شرکت پرداخت نوین توانسته است از زمان حضور در صنعت پرداخت، کارنامه مناسبی از خود به جای گذارد و در ماه های اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. قرارگیری در بین برترین شرکت های پرداخت کشور در سال 1400 از جمله بزرگترین اهداف شرکت پرداخت نوین بوده و این شرکت با ارائه کارت اعتباری توانسته است وارد سومین بازار پرداخت، در کنار پایانه های پرداخت و خودپردازهای بانکی شود. از این رو، در مقاله حاضر تلاش شده است تا خدمات شرکت پرداخت نوین و ویژگی های آنها در مقایسه با سایر شرکت های PSP بررسی شود.

 

شرکت پرداخت نوین از گذشته تاکنون
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت نوین در سال 85 با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی در شبکه پرداخت الکترونیکی کارتی (شاپرک) شروع به فعالیت کرد.

اعضای هیئت مدیره این شرکت به قرار زیر است:

– عبدالحمید منصوری (رئیس هیئت مدیره)؛

– محمد صادقی (نایب رئیس هیئت مدیره)؛

– محمدرضا روشناس (عضو هیئت مدیره)؛

– امین پوربهبهانی (عضو هیئت مدیره)؛

– پیام یاغلی (عضو هیئت مدیره)؛

* مدیر عامل کنونی شرکت، وحید حجتی می باشد.

شرکت پرداخت نوین با استفاده از دانش تخصصی در زمینه بانکداری نوین و همچنین فناوری به روز که در برترین بانک ها و موسسات مالی دنیا به اثبات رسیده است، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد. توأم بودن علوم تخصصی و فناوری های نوین در شرکت پرداخت نوین سبب شده تا صلاحیت ها و گواهی نامه های ارزشمندی در این مسیر کسب نماید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران؛
– گواهینامه ISO 9001:2008: گواهینامه رتبه بندی و احراز صلاحیت شرکت های انفورماتیک؛
– گواهینامه ISO/IEC 27001:2013؛
– گواهینامه ISO/IEC 20000-1:2011؛
– گواهینامه ISO 900:2015.

 

اپلیکیشن نوین پی پرداخت نوین
نوین پی اپلیکیشن جامعی است که توسط شرکت پرداخت نوین به صورت رایگان و با کاربرد راحت در اختیار کاربران قرار گرفته شده است. این ابزار موبایلی شرایطی فراهم ساخته تا کاربران بتوانند به آسانی و با اطمینان خاطر تمامی خدمات بانک و پرداخت الکترونیکی خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.
اپلیکیشن نوین پی پرداخت نوین قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های هوشمند و با سیستم عامل های اندروید و iOS را دارد. برای دانلود اپ نوین پی کافی ست وارد سایت پرداخت نوین شده و به صورت مستقیم از سایت دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید.
با ورود به صفحه اپلیکیشن نوین پی می توانید به خدماتی از قبیل: پرداخت انواع قبوض، انتقال وجه از طریق کارت، خرید انواع شارژ به صورت مستقیم، مانده گیری از حساب، کیف پول و صدور آنلاین بیمه نامه دسترسی داشته باشید. 
نکته قابل توجه این است که اپلیکیشن نوین پی پرداخت نوین با تمامی استاندارد های پرداخت ایمن مطابقت دارد، به طوری که به منظور محافظت از اطلاعات حساب بانکی کاربران و همچنین اطلاعات شخصی آنان امنیت کامل در این ابزار موبایلی فراهم شده است. 
بنابراین کاربران می توانند با دانلود این اپلیکیشن از سایت پرداخت نوین، بانک کوچکی همراه با امنیت کامل وارد خانه های خود کنند، به خصوص در شرایطی که به دلیل وجود بیماری همه گیر کووید-19، افراد جهت حفظ امنیت خود تمایل دارند عمده کارهای بانکی و پرداخت خود را به صورت آنلاین و یا از طریق تلفن همراه انجام دهند. 

 

پایانه های فروش پرداخت نوین 
شرکت پرداخت نوین با رصد نیازهای مشتریان و با اتکاء به دانش و فناوری های نوین توانسته است پایانه های فروشگاهی را متناسب با نیازهای چندین گروه از کاربران عرضه کند: 
– پایانه فروش کلاسیک ثابت و سیار پرداخت نوین
در پایانه فروش ثابت ارتباط از  طریق خط تلفن یا شبکه محلی با سیم (LAN) می باشد. در فروشگاه های بزرگ با تعداد مشتریان بالا که سرعت بالای تراکنش ها از اهمیت ویژه ای (برای ایجاد مزیت و نگهداری مشتریان) برخوردار است، از این نسخه از پایانه فروشگاهی می توان استفاده می شود.
پایانه های فروشگاهی سیار که به وسیله سیم کارت با شبکه محلی بی سیم (Wi-Fi) راه اندازی می شوند، از سیستم اینترنتی استفاده کرده و قابل حمل هستند. استفاده از این نوع ابزار در مکان هایی که دسترسی به خط تلفن مقدور نیست، گزینه بسیار ایده آلی می باشد. همچنین در فروشگاه های خرد و با تعداد تراکنش متوسط می توان از پایانه های سیار پرداخت نوین بهره برده و در هزینه های خود صرفه جویی کرد.

– پایانه فروش اندرویدی پرداخت نوین
پایانه فروش اندرویدی پرداخت نوین، پایانه ای است که از طریق سیستم عامل اندروید تمامی قابلیت های آن از جمله پشتیبانی از تماس تلفنی، امکان اتصال به اینترنت از طریق شبکه های داخلی، امکان نصب انواع نرم افزارهای فروش و همچنین قابلیت ایجاد ارتباط بین نرم افزارهای جانبی و نرم افراز های پرداخت و ایجاد یکپارچگی بین آنها را در اختیار کاربران قرار می دهد.  
به عبارت دیگر، شما در گوشی تلفن همراه خود یک دستگاه پایانه فروش همه کاره دارید. 

– پایانه فروش همراه پرداخت نوین
پایانه فروش همراه پرداخت نوین شرایطی برای کاربران فراهم می سازد تا بتوانند وجه فروش کالا و خدمات را دریافت کنند (در پایانه های فروش سیار این قابلیت وجود ندارد). پایانه همراه نوین در اندازه بسیار کوچک و بدنه مقاوم و در عین حال با وزنی سبک طراحی شده است تا انجام تراکنش فروش کالا و خدمات برای تمامی افراد و انواع کسب و کارها به راحتی انجام گیرد. 
قابلیت اتصال به تلفن همراه و تبلت از طریق بلوتوث، امکان اتصال به سیستم عامل های اندروید و iOS و همچنین امکان انجام تراکنش با کارت های مغناطیسی، هوشمند و فناوری NEC از مهم ترین مزیت های پایانه همراه شرکت پرداخت نوین می باشند. 

 

درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نوین
شرکت پرداخت نوین با اتکاء به نیروی متخصص و تکنولوژی های قوی توانسته است امنیت و سهولت استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم سازد. از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نوین می توانید به انواع خدمات از قبیل: خرید اینترنتی، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت صورتحساب، دریافت موجودی و مانده کارت، انتقال وجوه بین حساب های داخلی و کارت های شتابی و غیر فعال کردن کارت ها دسترسی کامل داشته باشید. 
درگاه پرداخت اینترنتی شرکت پرداخت نوین، تمامی کانال های بانکداری الکترونیک را به سیستم مدیریت کانال متصل کرده و این سیستم وظیفه ارتباط کانال ها با سیستم های مختلف بانکی مثل بانکداری متمرکز، سوییچ پرداخت، سیستم ساتنا، پایا و کارت اعتباری را بر عهده دارد. 
کاهش پیچیدگی و هزینه پیاده‌ سازی درخواست ‌های جدید به واسطه تمرکز سرویس ‌ها در مدیریت کانال، یکپارچگی با بقیه کانال‌ های بانکداری مدرن، سرعت ارایه سرویس ‌های بانکی از طریق کانال ‌های مدرن به بازار و استفاده از مدیریت کانال به عنوان مدیریت تنظیمات، پیکربندی و مانیتورینگ درگاه پرداخت اینترنتی (Back Office) و سایر کانال ‌های مجازی (مثل تلفن، موبایل و ایمیل) از مزیت های استفاده از سیستم مدیریت کانال در درگاه پرداخت اینترنتی می باشند.

 

جمع بندی
با مطالعه راهکارهای نوین شرکت پرداخت نوین در مقاله حاضر مشخص شد که این شرکت در زمینه خدمات پرداخت الکترونیکی و دیجیتالی خدمات به روز و متناسب با نیاز مشتریان ارائه کرده است. به طوری که انواع سیستم های پرداخت از جمله پایانه فروش ثابت برای فروشگاه های با تراکنش های بالا، پایانه فروش سیار برای فروشگاه های کوچک تر و بدون خط ثابت تلفن، پایانه همراه جهت دریافت وجه فروش کالا و خدمات و پایانه فروش اندرویدی برای داشتن پایانه کوچک بر روی تلفن همراه برای تمامی کسب و کارها طراحی شده است. همچنین اپلیکیشن نوین پی و درگاه اینترنتی شرکت پرداخت نوین شرایطی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است تا بدون مراجعه حضوری به بانک بتوانند تمامی سرویس های بانکی و پرداخت خود را با امنیت کامل و به راحتی انجام دهند.

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1