ارزش بیت کوین دیگر هرگز به پایین‌تر از ۱۱ هزار دلار نخواهد رسید!

یک دیدگاه عجیب:

به گفته‌ی تیموتی پیترسون، طبق قانون متکالف احتمال ثبات قیمت بیت کوین و عدم بازگشت آن به سطوح ۱۱ هزار دلاری بیش از ۹۰ درصد می‌باشد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  تیموتی پیترسون(Timothy Peterson) تحلیلگر حوزه‌ی رمزارز اخیراً پیش‌بینی کرده است که بیت کو‌ین به احتمال زیاد هرگز به قیمتی پایین‌تر از ۱۱ هزار دلار باز نخواهد گشت. به گفته‌ی وی، شانس بیت کوین برای تثبیت ارزش بالاتر از ۱۱ هزار دلار بیش از ۹۰ درصد می‌باشد.

وی برای تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به تغییرات ارزش BTC از قانون متکالف(Metcalfe’s law) استفاده کرده است. آقای پیترسون با استفاده از این قانون محاسبه کرده است که پایین‌ترین قیمت ممکن برای بیت کوین در حال حاضر ۱۱۰۰۴ دلار است و مکان سقوط به ارقام پایین‌تر بسیار ناچیز می‌باشد. وی در روز ۱۱ام اکتبر با انتشار یک پست توییتری توضیح داد که «امروز یازدهم اکتبر، قیمت BTC حدود ۱۱ هزار دلار است. ۹۰ درصد احتمال دارد که بیت کوین هرگز دوباره به زیر ۱۱ دلار باز نخواهد گشت. من به شمارش معکوس عبور بیت کوین از مرز ۱۰ هزار دلار پایان می‌دهم».

شمارش معکوس صعود بیت کوین در پلت‌فرم توییتر

علاوه بر این‌ها، آقای پیترسون در ماه ژوئن سال جاری با راه‌اندازی یک هشتگ جدید به نام شمارش معکوس ۱۰ هزار دلاری(#۱۰kCountdown) در پلت‌فرم توییتر، توضیح داد که با استفاده از قانون متکالف توانسته روند افزایش قیمت BTC و عبور از مرز ۱۰ هزار دلار را پیش‌بینی کند. وی به درستی پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین با موفقیت از این منطقه‌ی قیمت عبور کرده و وارد منطقه‌ی حمایتی می‌شود.

 

افزایش قیمت تا ۱۲ هزار دلار در ماه نوامبر

تیموتی پیترسون در این رشته پست‌های توییتری توضیح داد که با استفاده از قانون فوق‌الذکر توانسته پیش‌بین کند که ارزش بیت کوین تا روز ۳۰ام نوامبر سال جاری از مرز ۱۲ هزار دلار نیز عبور خواهد کرد. به گفته‌ی وی:

در تاریخ ۳۰ام نوامبر ۲۰۲۰، قیمت هر واحد رمزارز بیت کوین از مرز ۱۲ هزار دلار عبور خواهد کرد(به احتمال ۹۰ درصد). این صحبت‌ها را یادداشت کنید، عکس بگیرید یا هر کار دیگری، برای من مهم نیست که به این صحبت‌ها اعتقاد دارید یا خیر. قانون متکالف هم یک واقعیت ریاضی و علمی می‌باشد. من بیش از ۸۰ صفحه تحقیقات مختلف در رابطه با بیت کوین نوشته‌ام که همه‌ی آن به پشتوانه‌ی هزاران صفحه تحقیقات صورت گرفته در زمینه‌ی اقتصاد مالی منتشر شده‌اند.Timothy Peterson

آقای پیترسون در انتهای صحبت‌های خود برای کسانی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قانون متکالف هستند، یک لینک به مقاله‌های تحقیقاتی خودش در رابطه با BTC و روش‌های ارزیابی با استفاده از قانون فوق منتشر کرده است.

شایان ذکر است که تیموتی پیترسون از قانون متکالف برای بررسی و پیش‌بینی ارزش سایر دارایی‌های دیجیتال از جمله چین‌لینک(LINK)، اتریوم و ریپل هم استفاده کرده است.

 

منبع: کوینیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  9