بانک های برتر در زمینه پرداخت در سال ۲۰۲۰

اختصاصی بانکداری الکترونیک

اصلی ترین ویژگی یک سیستم پرداخت الکترونیک که سبب افزایش کیفیت خدمات بانک ها و موسسات مالی می شود، اعتبار برند بانک ها، مقیاس پذیری، امنیت مشخصات مشتریان، قابل قبول بودن سیستم پرداخت، انعطاف پذیری و سهولت استفاده از سیستم پرداخت می باشد. از این رو، در اینفوگرافی حاضر هدف این است که بانک های برتر در زمینه پرداخت در سال 2020 و استراتژی های ویژه آنها بررسی شود.

 

بانک باز و افزایش کیفیت خدمات پرداخت
به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک باز تلاش دارد تا به واسطه پرداخت های آنی و بانکداری باز بتواند فعالیت های دفتری را روندسازی کند. همچنین همکاری با فین‌تک (FINTECH) جهت بهبود کارایی خدمات پرداخت و در امان ماندن از تهدیدهای رقابتی بیگ‌تِک (BIGTECH) از برنامه های بانک های باز است.

 

افزایش کیفیت خدمات پرداخت با تمرکز بر نیازهای مشتریان
بانک ها و موسسات مالی در تلاش اند تا با توجه به نیازهای مشتریان و سهولت خدمات پرداخت بتوانند شیوه خدمات را به سمت مشتری محوری سوق دهند. به طوری که توسعه پرداخت موبایلی، کیف پول دیجیتالی، پرداخت بارکُد و کارت های غیرتماسی از سیاستگذاری های بانک های مطرح است.

 

قانونگذاری و استانداردسازی خدمات پرداخت
قانونگذاری  در سیستم پرداخت جهت کاهش ریسک و استانداردسازی تعهدات بانکداری باز انجام می شود. یکی از اهداف اصلی استانداردسازی، شخصی سازی اطلاعات مشتریان و حفاظت آنها است. 

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

22  +    =  25