همکاری صرافی رمزارز «بیت فلایر» با ژاپن

صرافی رمزارز «بیت فلایر» جهت تسهیل تجارت فرامرزی و ارائه محصولات و خدمات جهانی وارد همکاری جدید با کشور ژاپن شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این صرافی اعلام کرد که تجارت فرامرزی را در پلتفرم خود راه اندازی کرده است. «بیت فلایر» گزارش داد که کاربران در اروپا می توانند به بازارهای بیت کوین در ژاپن دسترسی داشته باشند، در حالی که همچنان از پلتفرم تحت قوانین اروپا استفاده می کنند.

«بیت فلایر» که در سال 2018 تاسیس شد، خود را به عنوان صرافی و بازار بیت کوین توصیف می کند که به ارائه راه حل های مناسب و هیجان انگیز برای خرید، فروش و خرج بیت کوین برای مشتریان خود اختصاص دارد.

«بیت فلایر» علاوه بر این ادعا کرد که اکنون نه تنها اولین صرافی ارز رمزنگاری شده است که مجوز فعالیت در ژاپن، اتحادیه اروپا و امریکا را دارد، بلکه نخستین مجموعه ای است که این دسترسی فرا مرزی به نقدینگی ین ژاپن خود را تسهیل می کند.

این پلتفرم خاطر نشان کرد که کاربرانی که از طریق «بیت فلایر یوروپ» تجارت بیت کوین ـ ین را انجام می دهند همچنان مشمول همان سیاست های حفظ حریم خصوصی اروپا خواهند بود و حقوق آنها تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

یوزو کانو ، بنیانگذار گروه «بیت فلایر» و رئیس «بیت فلایر یوروپ» خاطرنشان کرد: "هدف «بیت فلایر» همیشه ایجاد یک پلتفرم تجارت جهانی رمزارزها بوده است که به کاربران امکان دهد از مقیاس، عمق و نقدینگی یک بازار واحد استفاده کنند. نقدینگی یک چالش ثابت برای بازارهای ارزهای رمزنگاری شده است و برای اطمینان از رشد و پایداری بیت کوین و کل صنعت رمزارزها در آینده ضروری است. اعلامیه امروز یک گام بزرگ به جلو در این زمینه است."

همه نهادهای «بیت فلایر» با توجه به حوزه های قضایی خود با بالاترین استانداردها تنظیم می شوند، که خود به معنی کنترل مناسب و انطباق با قوانین بومی پولشویی و شناخت مشتری است.

منبع: Crowd Fund Insider

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =