همکاری هوآوی و سان‌لاین در ارائه راه حل وام دهی دیجیتالی

در نمایشگاه HUAWEI CONNECT 2020، شرکت های هوآوی و سان لاین به طور مشترک راه حل جهانی وام دهی بدون تماس Digital Loan One Box Solution را برای خدمات مالی معرفی و ارائه دادند. این راه حل در سراسر کشورها و مناطقی مانند جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آفریقا، جایی که تضمن مالی ضروری است، ارائه خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري بانكداري الكترونيك، Digital Loan One Box یک استراتژی باز را اتخاذ می کند و به موسسات مالی اجازه می دهد طیف گسترده ای از خدمات بدون تماس، مانند کمپین وام آنلاین، تشخیص هویت دیجیتالی مشتری، ارزیابی ریسک، پرداخت وجوه و پردازش پس از وام را راه اندازی کنند.

این راه حل به نیاز فوری موسسات مالی و مشتریان آنها در خدمات مالی دیجیتال واکنش مناسبی است. البته این نیاز در طول همه گیری بیماری کوویدـ19 در بسیاری از کشورها به مراتب حادتر شده است.

موسسات مالی، به عنوان اساس اقتصاد ملی، به ویژه در شرایط فعلی به خدمات مالی بدون تماس، دیجیتال و آنلاین نیاز دارند. با این حال، بانک های جهانی نیز در جریان تحول دیجیتال با چالش های مشابهی مانند هزینه‌ها و ریسکهای هنگفت برای جایگزینی سیستم های قدیمی، بودجه محدود و بازده نامشخص سرمایه برای تحول، عدم تجربه تجارت آزاد و فناوری، رقابت های فزاینده و تقاضای بیشتر خدمات بدون تماس ناشی از همه گیری و غیره، روبرو هستند.

در این میان، وام دیجیتال عملکردهای مختلف را در زمینه های زیر با بیشترین سرعت ارائه می دهد:

•    افتتاح حساب از راه دور در زمان واقعی و احراز هویت بیومتریک از طریق چندین روش  (MFA)
•    آغاز سریع فرایند وام، تأیید و پرداخت وجه آنلاین (درخواست سه دقیقه ای، تأیید وام در یک ثانیه و مداخله دستی صفر)
•    تنظیم زمان واقعی تبلیغات و کمپین بازاریابی
•    پردازش انعطاف پذیر پس از فرایند وام دهی، ارزیابی فوری تمدید وام
•    به روزرسانی اطلاعات حساب در زمان واقعی و خدمات بی وقفه
•    دسترسی سریع شرکای اکوسیستم از طریق API های استاندارد و باز
•    محصولی کاملاً استاندارد که مشتریان در آن فضا را به راحتی درک می کنند
•    گسترش سریع که می تواند طی دو ماه بر خط بماند

سان‌لاین یک شرکت خدمات فناوری اطلاعات بانکی جهانی است. این شرکت در جهت ابتکار فین تکی و توسعه سیستم اتصال در زندگی شهروندان، به نوآوری ادامه می دهد.

به ویژه، در طول همه گیری ویروس کرونا، آنها نیاز فوری به نوآوری در فناوری، خدمات دیجیتال و خدمات مالی باز در سطح جهانی را حس کردند.

منبع: prnewswire.co.uk
مترجم: فرزانه اسکندریان

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  +    =  79