جریمه ۱۵۰میلیون دلاری دویچه بانک به‌خاطر ارتباط با جفری اپستین

کمیته نظارت مالی نیویورک بانک آلمانی دویچه بانک را به خاطر “تخطی قابل توجه از ضوابط” از طریق ارتباط مالی با جفری اپستین، میلیونر آمریکایی متهم به سوء استفاده جنسی، به پرداخت یکصد و پنجاه میلیون دلار جریمه محکوم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کمیته نظارت مالی نیویورک بانک آلمانی دویچه بانک را به خاطر "تخطی قابل توجه از ضوابط" از طریق ارتباط مالی با جفری اپستین، میلیونر آمریکایی متهم به سوء استفاده جنسی، به پرداخت یکصد و پنجاه میلیون دلار جریمه محکوم کرده است.

از جمله تخلفات این بانک، پرداخت "مشکوک" حواله هشتصد هزار دلاری اپستین به یک مدل روسی بوده است. به گفته کمیته نظارت مالی بین سال های 2013 تا 2018، این بانک به جفری اپستین کمک کرد تا میلیونها دلار را برای مقاصد مشکوک از جمله پرداخت هایی به منظور جلوگیری از افشای روابط جنسی خود نقل و انتقال دهد.

جفری اپستین که به اتهام سوء استفاده جنسی از زنان زیر سن قانونی بازداشت شده بود در زندان درگذشت و مرگ او خودکشی اعلام شد.

دویچه بانک ضعف در روش های خود را پذیرفته و وعده داده است که با بهبود شیوه های آموزشی، از تکرار چنین تخلفاتی در آینده جلوگیری کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  7  =