شهریار خلیلی، مدیرعامل شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی شد

آیین معارفه مدیرعامل جدید و تکریم مدیرعامل پیشین شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و معاونت مالی و اقتصادی گروه بهسازان فردا، هیئت مدیره و معاونین شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی روز چهارشنبه 24 اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی گروه بهسازان فردا، آیین معارفه مدیرعامل جدید و تکریم مدیرعامل پیشین شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و معاونت مالی و اقتصادی گروه بهسازان فردا، هیئت مدیره و معاونین شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی روز چهارشنبه 24 اردیبهشت برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمود رشیدی، معاونت امور فناوری اطلاعات بانک ملت و رئیس هیئت مدیره گروه بهسازان فردا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، شهریار خلیلی و رامین مدنی‌زاده را از بهترین و خوش‌نام‌ترین مدیران بانک ملت برشمرد و با اشاره به ضرورت و اهمیت گردش شغلی در بانک ملت، آن را عامل اصلی افزایش تجربه، غنای شغلی و ارتقاء دانش فردی و سازمانی دانست و در ادامه به بیان پاره ای از فعالیت ها و  اهمیت وجودی شرکت زیرساخت در مجموعه معظم بانک ملت پرداخت.

همچنین وی ضمن خیرمقدم به مدیرعامل جدید به بیان سوابق ارزنده شهریار خلیلی پرداخته و از حسن مدیریت و خدمات ارزنده سید رامین مدنی زاده و انجام پروژه های بزرگ در زمان مدیریت ایشان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر علی حکیم‌جوادی، مدیرعامل هلدینگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا ضمن تشکر از حضور محمود رشیدی، معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت و تسلیت به مناسبت ایام شهادت امیر مومنان علی (ع) به بیان اهمیت جایگاه شرکت زیرساخت و دغدغه‌های مجموعه هلدینگ پرداخته و از زحمات، جدیت و پشتکار رامین مدنی زاده در راستای تحقق ماموریت برون سازمانی برای بانک ملت و نیز کسب سهم بازار خارج از بانک ملت تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل هلدینگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا ضمن خوش آمدگویی به شهریار خلیلی، دغدغه جایگاه خالی مدیریت شرکت زیرساخت را با حضور ایشان مرتفع شده دانست و ابراز داشت قطعا با حضور وی در این سمت، مانند گذشته شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

در ادامه رستم‌شاه گشتاسبی رئیس هیات مدیره شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی، ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرعامل جدید و تکریم سید رامین مدنی زاده جایگاه شرکت زیرساخت را بسیار حساس و مهم خواند.

همچنین رامین مدنی زاده ضمن تقدیر از حضور تک تک حاضرین در مراسم تودیع، از تمام حمایت ها و اعتماد مدیران ارشد در طول سالیان خدمت در بانک ملت تقدیر و تشکر کرده و برای بانک ملت آرزوی موفقیت روزافزون داشت. ایشان همچنین ضمن خیرمقدم به مهندس خلیلی و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان از تمام زحمات صورت گرفته از سوی اعضای محترم هیات مدیره و معاونین و مدیران شرکت زیرساخت در پیشبرد اهداف متعالی شرکت تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در پایان شهریار خلیلی ضمن تشکر از حاضرین با تاکید بر حساسیت وظایف و خدمات شرکت زیرساخت چه از لحاظ امنیتی و چه زیرساختی ابراز امیدواری کرد که با حضور خود بتواند کمکی به اهداف شرکت زیرساخت و طبیعتا کسب و کار بانک نمود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  ⁄  17  =