برگزاری همایش توسعه پایدار صادراتی در اسفند ماه

همایش سراسری مدیران بانک توسعه صادرات ایران با موضوع توسعه پایدار صادراتی طی دو روز در اسفند ماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این همایش در چهار محور تجهیز و تأمین منابع، قوانین و مقررات جدیدی، بررسی راهکارهای مقابله با تحریم و سایر موضوعات داخلی بانک با حضور مدیران، رؤسای ادارات و شعب سراسر کشور بانک توسعه صادرات ایران درتاریخ های سوم و چهارم اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

در این همایش ضمن بررسی عملکرد سال 90 شعب بانک، مدیریت های مالی، اعتبارات، برنامه ریزی، مرکز آموزش و پژوهش و بین الملل به تبیین برنامه های سال آینده خود نیز می‌پردازند.

دبیرخانه همایش توسعه پایدار صادراتی که در اداره روابط عمومی و بین الملل این بانک مستقر است طی فراخوانی اعلام کرده است به منظور بهره مندی بیشتر از این گردهمایی به منظور شناخت ورفع مشکلات صادرکنندگان، آمادگی دارد علاوه بر دریافت نظرات و پیشنهادهای مدیران ستاد و شعب بانک، از نظرات و رهنمودهای مشتریان بانک نیز بهره مند شود.

تولید کنندگان، صادرکنندگان و سایر علاقمندان و صاحبنظران می توانند نظرات خود را به شماره 88703193 فاکس و یا به نشانی info@edbi.ir ارسال نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =