تشخیص سریع آنفولانزا با استفاده از نقاط کوانتومی

شرکت استرالیایی فعال درحوزه تجهیزات تشخیص طبی با هم‌گرایی فناوری‌نانو در حوزه‌های اپتیک، الکترونیک، زیستی و نرم‌افزار، موفق به ساخت دستگاه تشخیص آنفولانزا شده که در این دستگاه از نقاط کوانتومی استفاده شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، الوم (Ellume) شرکتی استرالیایی فعال در حوزه تجهیزات تشخیص طبی، به دنبال توسعه و ساخت محصولات مرتبط با سلامت است و روی شناسایی بیماری‌های رایج که بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهند، کار می‌کند.

اخیراً الوم اقدام به استفاده از نقاط کوانتومی برای ساخت دستگاه تشخیص طبی کرده است، در این فناوری حوزه‌های اپتیک، الکترونیک، زیستی و نرم‌افزار با هم ترکیب شده‌اند.

این شرکت همکاری راهبردی با شرکت گلاسکواسمیت‌کلاین آغاز کرده که قرار است از سال ۲۰۲۰ محصولات مشترک آن‌ها وارد بازار شود.

گلاسکواسمیت‌کلاین یکی از شرکت‌های پیشرو در بخش سلامت است که تمرکز ویژه‌ای در بخش آنفولانزا دارد، از اواخر سال ۲۰۱۸، همکاری این دو شرکت آغاز شده است.

الوم موفق به ساخت ابزاری سریع و دقیق برای تشخیص آنفولانزا شده است، سال گذشته نیز مدیران این دو شرکت، نشستی برگزار کردند که ماحصل آن، تقویت بخش مدیریت شرکت در حوزه آماده‌سازی برای تجاری‌سازی محصول ASX IPO بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  +    =  45