صرافی Bittrex از گسترش به بازار یورو و کاهش هزینه های بازرگانی مشتریان ایالات متحده خبر داد

صرافی ارزهای دیجیتال Bittrex هزینه های معاملاتی مشتریان آمریکایی خود را کاهش داده و گسترش آن به بازارهای یورو را در یک پست وبلاگ که در روز ۱۲ ماه ژوئن منتشر شد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این صرافی اعلام کرد که راه اندازی بازار یورو در تابستان امسال صورت می پذیرد.این برای اولین بار در تاریخ شرکت است که معاملات تجاری با یورو انجام خواهد شد.

صرافی ارزهای دیجیتال Bittrex همچنین هزینه‌های فروش پایین‌تر را برای بازارهای دلار آمریکا ارائه می‌دهد که برای یک ماه تبلیغات ۰ درصد از سازنده و ۰.۱۵ درصد از شرکت گیرنده دریافت می شود. این مبادله همچنین یادآور می‌شود که این نرخ به طور خودکار هزینه نرخ تبلیغاتی را برای حساب‌های انتخابی که کمتر از ۳۰,۰۰۰ دلار از زمان اتصال به Bittrex یا International Bittrex تولید کرده‌اند، کاهش می‌دهد.

طبق سیاست های توسعه ای Bittrex از این ماه تصمیماتی را دنبال می‌کند تا کاربران آمریکایی را از معاملات حول محور ۳۲ ارز دیجیتال که در ماه ژوئن آغاز میشود منع کند. پس از اینکه این تغییرات شکل گرفت مشتریان آمریکایی قادر به خرید یا فروش سکه‌های منتخب نخواهند بود و سفارشات باز مربوط به این دارایی‌ها لغو خواهند شد.

Bittrex در ماه ژانویه طرح‌هایی را برای راه‌اندازی یک سیستم تجاری (OTC)اعلام کرد. مدیر عامل صرافی رمزنگاری (CEO) گفت: این پیشنهاد راه دیگری برای پیشبرد پیشرفت تکنولوژی بلاک چین در سراسر جهان خواهد بود.

در حالی که با فناوری بلاکچین مشتریان ما با اطمینان از قیمت و راه آسان برای تجارت قسمت های بزرگ دارایی‌های دیجیتال خود را مبادله می کنند.

براساس گزارش وب سایت Coin Market Cap صرافی Bittrex در سال ۲۰۱۳ میلادی بنیانگذاری شده و در حال حاضر در رتبه ۵۸ از لحاظ حجم  مبادلات تجاری  قرار دارد. حجم مبادلات روزانه این بازار حدود ۸۱ میلیون دلار و ۳۴۷ بازار ارزهای دیجیتال در این صرافی موجود است.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄  45  =