موسسه نور مجوز اتصال به شبکه بانکی شتاب را گرفت

موسسه اعتباری نور در حوزه حجم منابع از بین 30 بانک و موسسه بانکی رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،موسسه اعتباری نور در راستای حمایت از سیاست‌های دولت دوازدهم و به منظور تامین مالی بخش‌های مختلف اقتصادی، در حوزه حجم منابع از بین 30 بانک و موسسه بانکی رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد و سعی دارد تا در این راستا حضور اثربخش خود در تامین مالی واحدها، کارگاههای کوچک، ایجاد اشتغال و حمایت از سیاست دولت را تعمیق بخشد.

قابل ذکر است که این موسسه مالی و اعتباری از آغاز فعالیت‌های خود،حمایت از فعالیت‌های مولد اقتصادی که در نهایت منجر به رشد و توسعه اقتصادی شوند و حمایت از تولید منجر به ایجاد اشتغال و برقراری عدالت اجتماعی را به همراه حمایت از تولید مبتنی بر مزیتهای رقابتی و نیز حمایت از تولید با کارکرد تسهیل کنندگی،را به عنوان مهم‌ترین راهبردهای خود در نظر گرفته است تا حضور اثربخش این موسسه در تامین مالی پروژه های تولیدی کشور گسترش پیدا کند.

این در شرایطی است که شعب گسترده این موسسه در سراسر کشور تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کنند و تاکنون مشکل خاصی در رابطه با نوع عملکرد و اقدامات این موسسه گزارش نشده است.

در این راستا، بانک مرکزی با توجه به توانمندی این موسسه و به واسطه سرعت بخشی به تکمیل انتقال موسسات ادغامی در موسسه اعتباری نور، مجوز عضویت این موسسه در شبکه شتاب را با حمایت بانک مرکزی صادر کرده است و مشتریان این موسسه می‌توانند همانند سایر بانک‌ها از خدمات اتصال به درگاههای الکترونیکی متصل به شبکه شتاب از جمله همراه بانک، تلفن بانک و ایترنت بانک نیز بهره مند شوند.

در عین حال،این موسسه نزدیک به 340 شعبه در سرتاسر ایران دارد و  اتصال این موسسه به سامانه‌های ساتنا و پایا نیز برقرار شده است که به راحتی امکان تبادلات مالی را فراهم می کند.

شایان ذکر است موسسه اعتباری نور از سال 1391 و از ادغام سه موسسه مالی و اعتباری پیشگامان کویر یزد وکارسازان آینده و ریحانه گستر مشیز و با تاکید بر نقش فعال موسسات خصوصی و نیز غیردولتی در بانکداری کشور تاسیس شده و از همان ابتدا تاکنون به تمام مشتریان و سپرده‌گذاران خود این اطمینان را داده که حفظ منافع آنان و تامین اصل و سود سپرده‌ها از اولویت‌های این موسسه بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  81