فرانسه آماده سرمایه‌گذاری در تبریز

رئیس کمیسیون مالی مجلس سنای فرانسه در دیدار با قائم مقام شهردار تبریز در خصوص سرمایه‌گذاری در این شهر ابراز علاقه کرد.

 خبرگزاری فارس: به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، فیلیپ مارینی در دیدار با قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه این نخستین سفرش به ایران است، اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی شرایط اقتصادی و مالی است و اعضای پارلمان فرانسه خانم میشل آندره، آقایان آیمری دو مونتسکیو، فیلیپ دالیه، ژرارد میکل، ژان کلود فروکن که همگی از شهرداران سابق یا فعلی در شهرهای مختلف فرانسه هستند، وی را همراهی می‌کنند.

وی افزود: این هیئت از اعضای شوراهای استانی فرانسه هستند که ارتباط تنگاتنگ با شهرداران این کشور دارند.

مارینی همچنین از شهر تبریز به عنوان یک شهر پویا و زنده نام برد و گفت: از بدو حضور در شهر تبریز جنب و جوش مردم شهر نشان از پویایی ان دارد.

وی با تقدیر از میهمان نواری شهرداری تبریز گفت: بازدید از شرکت های تولیدی و اقتصادی شهر تبریز و چندین طرح بزرگ شهری برای مطالعه و آشنایی بیشتر در زمینه های اقتصادی و فرهنگی مشترک صورت می گیرد.

قائم مقام شهردار تبریز و معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی شهرداری تبریز نیز در این دیدار گفت: تبریز شهر اولین‌ها با ظرفیت‌های فراوان فرهنگی، اقتصادی و گردشگری از مهم‌ترین شهرهای تاثیرگذار در این حوزه به شمار می‌آید.

مرتضی آبدار افزود: وجود بزرگ‌ترین بازار مسقف خاورمیانه نشان همین ادعاست و تبریز در دوران مختلف به عنوان ورودی جاده ابریشم مورد توجه بوده و هم اکنون نیز به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و فرهنگی در منطقه به شمار می‌آید.

وی با ابراز علاقمندی مدیریت شهری برای حضور سرمایه‌گذاران فرانسوی در تبریز گفت: طرح‌هایی همچون مترو، تراموای شهری، ساخت هایپرمارکت‌ها و مکان‌های گردشگری و تجاری و انواع دیگر طرح‌ها در زمینه زیرساخت‌های شهری امکان همکاری‌های مشترک را افزایش می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =