موسسه خیریه سفیر عشق،ایران کیش را ستود

مدیر و اعضای هیئت امنا انجمن خیریه سفیر عشق از مدیرعامل شرکت ایران کیش، قدردانی‌‌‌ کرد. همچنین به واسطه حمایت های مالی و معنوی این شرکت از جوانان بی سرپرست و کم بضاعت ، لوح تقدیراز مشارکت ایران کیش در این امر خیر، از سوی میثم خویینی رییس هیئت امنای “سفیر عشق” به صادق فرامرزی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شرکت ایران کیش؛ در سال گذشته علاوه برحمایت های مالی ، این شرکت در نخستین همایش حامیان موسسه سفیر عشق نیز حضور پیدا کرد و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود با استفاده از خدمات نرم افزاری و با هدف توانمندسازی افراد تحت پوشش، حامی این انجمن بود .

در نشست روزدوشنبه ، مدیر عامل شرکت ایران کیش علاوه برتاکید بر ادامه حمایت های مالی از موسسه خیریه سفیر عشق در سال 95،به آمادگی این شرکت در جهت ایجاد  موقعیت شغلی برای افراد  تحت پوشش این موسسه نیز اشاره کرد.       

شرکت ایران کیش همواره به مسئولیت های اجتماعی پایبند بوده است وحمایت از این  موسسه  را نیز درجهت تحقق بخشی  از این مسئولیت ها انجام می دهد.

گفتنی است؛انجمن خیریه سفیر عشق،‌ توسط جمعی از نیکوکاران  با هدف توانمندسازی جوانان 16 تا 25 سال که پیش ازاین تحت پوشش سازمان بهزیستی، بوده اند تشکیل شده که گذراندن دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف و همچنین فراهم کردن زمینه‌ای برای اشتغال این گروه ها از جمله فعالیت‌های سفیر عشق است.این انجمن با هدف شناسایی و توانمند سازی نیروهای انسانی کم بضاعت و بی بضاعت و استعدادهای انسانی ایرانی درحد توان انجمن برای ایجاد آمادگی در جهت حضور موفق، مولد و پایدار آنها درعرصه های فردی، خانوادگی و عمومی تشکیل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  40  =  42