چگونه حساب کاربری اینستاگرام خود را برای همیشه پاک کنیم ؟

قطعا یک روزی می رسد که شما تصمیم می گیرید تا حساب کاربری اینستاگرام خود را حذف کنید – یک روزی می شود تا از تصاویر سواحل دریای مدیترانه و یا مشاهده ی مناطق توریستی خسته شده و دیگر تمایلی به دیدن ان ها نداشته باشید! در این حالت شما می توانید اینستاگرام خود را ترک کنید و زمان کمتری صرف این شبکه ی اجتماعی نمایید، اما از طرفی دیگر ممکن است بخواهید کل حساب کاربری اینستاگرام خود را حذف کنید، که این موضوع به عنوان یک موضوع اساسی مطرح می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در صورتی که می خواهید یک مدت زمان کوتاه از اینستاگرام فاصله بگیرید، می توانید حساب کاربری خود را به جای حذف دائمی، غیرفعال نمایید. انجام این کار به این معنی است که افراد نمی توانند حساب کاربری شما را در بخش جستجو اینستاگرام پیدا کنند، عکس های شما را ببینند یا کامنت ها را مشاهده کنند، اما به این معنی است که اگر روزی خواستید دوباره به جمع کاربران اینستاگرام بازگردید، می توانید حساب خود را بازهم زنده کنید و از آن استفاده نمایید.

برای انجام این کار، باید به نسخه مرورگر اینستاگرام بروید، زیرا احتمال دارد در هر دو اپلیکیشن iOS یا Android این شبکه ی اجتماعی چنین قابلیتی امکان پذیر نباشد. بنابراین به مرورگر خود بر روی گوشی، تبلت یا رایانه مراجعه کنید و با جزئیات حساب کاربری خود را در آنجا وارد کنید.
اکنون شما باید آیکون شخص را در سمت راست بالا انتخاب کنید و سپس گزینه ی «Edit Profile» را برگزینید. پس از آن شما باید به سمت پایین صفحه حرکت کنید و گزینه ی «Temporarily disable my account» را انتخاب نمایید.

شما باید یک دلیل برای خروج داشته باشید تا بتوانید حساب کاربری خود را غیرفعال نمایید، فرم پیش رو از شما درخواست خواهد کرد که آخرین رمز عبور حساب کاربری خود را وارد نمایید، فقط برای بررسی اینکه هنوز از این حساب کاربری استفاده می نمایید. پس از آن می توانید دکمه ی مربوطه را فشار داده و حساب کاربری خود را غیرفعال نمایید.

نحوه بازگردانی حساب کاربری غیرفعال شده اینستاگرام

در صورتی که پس از غیر فعال سازی حساب کاربری خود، می خواهید دوباره به Instagram بازگردید، خبر خوب این است که انجام این کار بسیار آسان می باشد. اکنون ممکن است شما بخواهید به وب سایت Instagram بازگردید و با اطلاعات حساب کاربری خود وارد شوید، در این حالت اینستاگرام دوباره به شما اجازه می دهد تا حساب خود را فعال کنید، و به شما مستقیم دسترسی می دهد تا به جایی که شروع کرده بودید، بازگردید.

نحوه حذف دائمی حساب کاربری اینستاگرام

این فرایند بسیار بزرگ و مورد توجه می باشد. باید هشدار بدهیم که اگر مراحل زیر را دنبال کنید، حساب کاربری اینستاگرام شما به طور کامل حذف خواهد شد. پس از انجام این کار دیگر نمی توانید وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید و هیچ راه بازگشتی هم وجود ندارد! پس از اتمام این فرآیند شما نمی توانید دوباره به عکس ها، پیام ها یا فالوئرهای خود دسترسی پیدا کنید.

برای اینکه حساب کاربری اینستاگرام خود را به طور دائمی حذف کنید، لازم است تا وارد صفحه ای بشوید که از شما نام کاربری و رمز عبور ورود به حساب کاربری را می خواهد.

پس از وارد کردن اطلاعات لارم، شما باید یک دلیل برای اینکه چرا شما می خواهید حساب کاربری خود را حذف کنید، انتخاب نمایید و سپس اینستاگرام به شما این اجازه را می دهد تا به طور کامل حساب کاربری خود را حذف نمایید. اگر کلید آخر را فشار دهید حساب کاربری شما به طور کامل حذف خواهد شد، بنابراین با احتیاط ادامه دهید.

 

منبع: techradar

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  −    =  73