امکان انجام خدمات بانکی و پرداخت در پیام رسان واتساپ

راه اندازی سرویس بانکی مبتنی بر واتساپ؛

سرویس بانکی مبتنی بر اپلیکیشن پیام رسان واتساپ، توسط بانک بارودا راه اندازی شد و مشتریان می توانند به صورت یکپارچه از خدمات بانکی بر روی اپ واتساپ بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرویس ارائه شده بر بستر واتساپ توسط بانک بارودا (Bank of Baroda)، دسترسی به خدماتی از قبیل درخواست مانده حساب، بررسی صورت وضعیت حساب بانکی، درخواست دفترچه چک، مسدود کردن کارت برداشت، کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات بانک و غیره را برای کاربران فراهم می سازد.

بانک بارودا ادعا می کند که از طریق این ابزار نوآورانه، بانکداری دیجیتال خود را تقویت می کند و امکان انجام امورات بانکی و پرداخت را با روشی امن و به راحتی برای مشتریان ممکن کرده است.

مزیت های کلیدی این سرویس آنلاین به شرح زیر است:
– در دسترس بودن خدمات بانکی بدون محدودیت زمانی و مکانی؛
– عدم نیاز به دانلود برنامه جداگانه در تلفن همراه؛
– دسترسی آسان و راحت برای تمامی مشتریان با هر نوع سطح دانش و تجربه ای؛
– قابل اجرا در تمامی سیستم عامل های اندروید و iOS؛
– استفاده از آن کاملاً رایگان است.

حتی افرادی که حساب بانکی در بانک بارودا ندارند، می توانند از این ابزار نوین و دیجیتالی در اپلیکیشن واتساپ خود استفاده کرده و درخواست های مربوط به محصولات، خدمات، پیشنهادات، خودپرداز و محل شعب بانک را از طریق آن انجام دهند.

از نظر بانک بارودا، این شیوه می تواند باعث شود که مشتریان بتوانند به صورت یکپارچه از خدمات بانکی بر روی اپلیکیشن واتساپ بهره مند شوند.

مدیر اجرایی بانک بارودا، A.K. Khurana، اظهار داشت: "ارائه یک تجربه بانکی یکپارچه برای مشتریان، همیشه در اولویت بانک بوده و تمامی برنامه ریزی ها و سیاست گذاری بانک در این مسیر اتخاذ شده است. بانک بارودا به طور مداوم تلاش می کند با استفاده از جدیدترین فناوری های مالی، راه حل های بانکی ساده و نوآورانه معرفی کند. با ظهور روزافزون شبکه های اجتماعی، معتقدیم که بانکداری مبتنی بر واتساپ می تواند بستر مناسبی برای مشتریان بانک ارائه دهد تا بتوانند به راحتی و در امنیت کامل، امورات بانکی و پرداخت خود را انجام دهند."

 

سخن پایانی
با مطالعه مقاله حاضر مشخص شد که سرویس بانکی مبتنی بر واتساپ می تواند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن ها و ابزارهای پرداخت آنلاین و موبایلی شود، به طوری که برای استفاده از بانکداری مبتنی بر واتساپ نیازی به دانلود و نصب نرم افزار جداگانه ای نیست. کاربران با وارد کردن حساب بانکی خود در پیام رسان واتساپ می توانند به گستره وسیعی از خدمات بانکی و پرداخت مانند بررسی صورت وضعیت حساب بانکی، مسدود کردن کارت اعتباری، دریافت دفترچه چک و غیره دسترسی داشته باشند.

منبع: www.financialexpress.com
مترجم: سعیده فتحی مغانلو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  6