اهدای نشان عالی مدیریت اثرگذار روابط عمومی به بانک شهر

نشان عالی مدیر اثرگذار روابط عمومی در «دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی» و «بیست و سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران» به دکتر زهیر مطهری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی و بیست سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران طی مراسمی با عنوان “رهبری روابط عمومی در عصر تحولات” با محورهای روابط عمومی و هوش مصنوعی، پایداری، داستان سرایی و خلاقیت، چالش ها و فرصت های آینده آن به همت انجمن متخصصان روابط عمومی با حضور مدیران، متخصصین و فعالان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.
در این مراسم با قدردانی از اقدامات بانک شهر در توجه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی؛ نشان عالی مدیر اثر گذار روابط عمومی به دکتر زهیر مطهری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر اختصاص یافت.
ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و تجارب بین فعالان حوزه روابط‌عمومی، شناسایی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو و ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در ایران از مهم ترین اهداف برگزاری دومین اجلاس ملی مدیران روابط ‌عمومی بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3