توسن ۲۵ ساله شد

شرکت توسن، امروز ٢٢ خردادماه، تولد ۲۵سالگی خود را جشن می‌گیرد. این شرکت در سال ١٣٧٨ با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی برای طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات کشور مانند بانکداری، پرداخت و دولت الکترونیک، تأسیس شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سفر پرماجرای توسن در صنعت فناوری مالی و فناوری اطلاعات کشور در حالی وارد بیست‌وششمین سال خود می‌شود که این شرکت، توسعه، رشد و استقامت خود را در این مسیر، وامدار توانایی و تلاش نزدیک به ١٠٠٠ نفر نیروی انسانی متخصص امروز، همکاران گذشته و همچنین همراهی کسانی می‌داند که در نهایت از راهکارها و محصولاتش بهره برده‌اند.

 

پیام شرکت توسن بعد از ٢۵ سال فعالیت

شرکت توسن ضمن قدردانی از همراهی مشتریان و همه کسانی که در نهایت مخاطب محصولات و راهکارهای نوآورانه‌اش بوده‌اند در پیامی به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد تولد خود نوشت:

۲۵ سال پیش در مسیری که برای رسیدن به اهداف‌مان انتخاب کردیم از سرچشمه جریان گرفتیم و در کنار شما به جریان توقف‌ناپذیری بدل شدیم که موانع، دلیلی برای تغییر آن هستند نه توقف‌اش.

بعد از سال‌ها، حالا به یاد خودمان و شما می‌آوریم، جایی که ایستاده‌ایم حاصل قدم‌های کوچک و بزرگی است که با هم برداشتیم و با صبوری، تک‌تک‌شان را جشن گرفتیم.

می‌دانیم مسیری پشت سر ماست که از جریان پرتلاطم ما هموار شده و مسیری پیش روی ماست که گذار از آن بدون همراهی شما ممکن نخواهد بود. شما، دلیل پیوستگی این جریان ۲۵‌ساله هستید.

به ساز در پیوستگی و به کار در جریان باشیم

ساز و کار حرکت رودی پرتلاطم که نمی‌ایستد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  18