امکان سرمایه‌گذاری ساده و امن طلا از طریق آنی زر

پلتفرم هوشمند آنی زر تحولی بزرگ در حوزه GoldTech به‌وجود آورده است و امکان سرمایه‌گذاری امن طلا به آسان‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن را در هر ساعت از شبانه روز را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصربانک در شرایط اقتصادی تورمی حال حاضر ایران و تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در حوزه طلا برای حفظ ارزش دارایی خود، جای خالی یک پلتفرم فین‌تک مبتنی بر طلا برای سرمایه‌گذاری خرد مشتریان و تسهیل فرآیند خرید و فروش طلا حس می‌شود. بر همین اساس شرکت جی اس اس که همواره در راستای ارائه تکنولوژی‌های نوین فعالیت دارد، با ارائه پلتفرم omni channel آنی زر سعی دارد این جای خالی را در کشور پر کند.

پلتفرم آنی زر در واقع ترکیبی از فناوری نوین و هوشمند به‌شمار می‌‎آید که امکان خرید و فروش سریع و آسان طلا و دریافت و پرداخت مکانیزه و هوشمند آن را با امکانات و ویژگی‌های منحصر به‌فرد برای مشتریان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری امن طلا فراهم می‌نماید.

در همین رابطه شرکت جی‌اس‌اس در پانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران که از 10 تا 15 بهمن ماه در ایران مال برگزار شد از راهکار جدید خود در حوزه GoldTech  با نام تجاری آنی زر رونمایی کرد. به همین بهانه، عصربانک با عسل اسماعیلی، مدیر محصول آنی زر گفت‌وگویی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

گفتنی است آنی زر یک شرکت تخصصی حوزه goldtech  و gold banking است که با سرمایه‌گذاری شرکت GSS  فعالیت می‌‌کند و در این مجموعه با استفاده از فناوری‌، بانکداری مبتنی بر طلا یا gold banking فراهم شده است.

بانکداری مبتنی بر طلا در دنیا و ایران

اسماعیلی در ابتدا با تاکید بر این که دنیا به سمت gold banking در حال حرکت است گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که طلای فیزیکی همچنان تقاضای خود را در دنیا حفظ کرده است. در حال حاضر در دنیا به خصوص در پلتفرم‌های مبتنی بر فین‌تک و همچنین اپلیکیشن‌های بانکی شاهد هستیم که سرمایه‌گذاری در حوزه طلا افزایش یافته و دنیا از Gold banking استقبال می‌کند.

وی با اشاره به چند نمونه از راهکارهای gold banking خاطر نشان کرد: از موفق‌ترین نمونه‌های بانکداری مبتنی بر طلا می‌توان به زراعت بانک ترکیه اشاره کرد که در حال حاضر با فراهم کردن امکان خرید خرد طلا، سرمایه‌گذاری بر روی طلا را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین در کشور هند شاهد ورود تعداد بسیار زیادی فین‌تک معروف در حوزه طلا هستیم مانند india gold که امکان خرید ۲۴ ساعته طلا، دریافت طلا و دریافت وام فوری مبتنی بر طلا را برای مشتریانش فراهم نموده است. در ادامه می‌‌توان به اپلیکیشن Troygold که در آفریقای جنوبی در دسترس است اشاره کرد. این اپلیکشن کاربرانش را قادر می‌سازد که خرید و فروش ۲۴ ساعته طلا انجام دهند و نقدینگی سریع را تجربه نمایند و وام های مبتنی بر طلا دریافت نمایند.

قابلیت‌های  آنی زر

به گفته مدیر محصول آنی زر تعداد این اپلیکیشن‌ها در دنیا رو به افزایش است ولی ایران همچنان شاهد جای خالی یک پلتفرم فین‌تک مبتنی بر طلا برای سرمایه‌گذاری خرد مشتریان و تسهیل فرآیند خرید و فروش طلا بود. به همین دلیل شرکت جی اس اس که همواره در راستای ارائه تکنولوژی‌های نوین فعالیت دارد، با ارائه پلتفرم omni channel آنی زر این جای خالی را در کشور پر کرد.

اسماعیلی درباره شرکت جی اس اس گفت: این شرکت همواره در حوزه فین‌تک، صنعت بانکی و تکنولوژی دارای راهکارهای نوین است. جی اس اس در محصول آنی زر که راهکاری مبتنی بر طلا است، فرآیند خرید و فروش طلا را برای مشتریان تسهیل کرده و امکان نقدینگی را در هر لحظه از شبانه روز برای مشتریان فراهم کرده است.

دریافت طلا با احراز هویت بیومتریک

مدیر محصول آنی زر در انتها تاکید کرد: جی اس اس در حال حاضر توانسته است با ارائه ترکیبی از تکنولوژی‌های نوین یک پلتفرم کامل بانکداری مبتنی بر طلا را اختصاصی کرده و از راهکار کامل Gold tech خود رونمایی کند. پلتفرم هوشمند آنی زر تحول بزرگی در حوزه gold tech به وجود آورده است. این پلتفرم امکان خرید و فروش امن طلا را برای مشتریان فراهم کرده است.

اسماعیلی افزود: مشتریان می‎توانند به صورت ۷*۲۴ به دستگاه های آنی زر در سطح شهر مراجعه کرده و به صورت کاملا مکانیزه و با احراز هویت بیومتریک مبتنی بر هوش مصنوعی  طلای خود را دریافت نمایند. همچنین مشتریان علاقه مند به سرمایه گذاری امن طلا  می‌توانند از سرمایه‌گذاری سوتی در طلا و ویژگی‌های بسیار متعدد دیگر آنی زر بهره‌مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  42  =  48