خوارزمی، آفرینشگر آینده خدمات پشتیبانی فاوای کشور با ربات‌های هوشمند

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با هدف بهبود کیفیت و توسعه سطح پوشش خدمات برای مشتریان با تکیه بر دانش روز و نیروهای انسانی متخصص و نخبه خود خدمت جدید و متفاوت ربات‌های هوشمند نرم‌افزاری خوارزمی را در زمینه پشتیبانی سخت‌افزاری فاوای کشور ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصربانک،معاونت فاوای شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با در نظر گرفتن مزایای حرکت به سمت اتوماسیون شامل صرفه جویی در نیروی کار، کاهش اتلاف و ضایعات، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، دقت و صحت، بهبود کیفیت وافزایش بهره‌وری با شعار «آینده را ما می آفرینیم» اقدام به ارائه خدمتی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی کرده است که جهش بزرگی را در فعالیت‌های حرفه ای این شرکت رقم خواهد زد.

بر این اساس با طراحی ربات‌های تخصصی و به‌کارگیری آن‌ها قرار است به صورت 24 ساعته و بدون کوچک‌ترین سطح دخالت انسانی خدمات مورد نیاز سازمان و مشتریان برآورده شود تا شرکت خوارزمی بتواند با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان خود خدمت‌رسانی کند.

ربات گزارش‌گیر، ربات دیده‌بان، ربات پشتیبان و چت بات، ربات‌های هوشمند شرکت خوارزمی هستند که قرار است خدماتی از قبیل دیده بان و نظارت بر چرخه پشتیبانی، گزارشگیری، آموزشی، عملیات پشتیبانی، مرکز تماس هوشمند و چت بات تخصصی در حوزه نگهداری و تعمیرات تجهیزات را ادائه دهند.

ربات گزارش گیر به صورت اتوماتیک در بازه‌های تعریف شده برحسب نیاز مشتریان و سازمان، گزارش‌های مربوطه را در اختیار آنان قرار می‌دهد و ربات دیده‌بان به صورت 24 ساعته تمامی فرآیندهای پشتیبانی تعریف شده را نظارت می‌کند و در صورت مشاهده هرگونه تاخیر، عقب افتادگی و یا جا‌به‌جایی در پارامترهای کیفی خدمت‌رسانی مشتریان به صورت هوشمند مسئولان مربوطه را مطلع کرده و تصمیم گیری های تعریف شده را انجام می‌دهد.

همچنین ربات پشتیبان قادر خواهد بود با هدایت کاملاً هوشمند فرآیندهای پشتیبانی شرکت خوارزمی بر مبنای شرایط مختلف تصمیم گیری کند تا در کمترین زمان ممکن، شبکه خدمت رسانی وظایف خود را به نتیجه رساند.

چت بات نیز قرار است با مشتریان، تکنسین‌ها و پایگاه‌های داده مرتبط در حوزه پشتیبانی ارتباط برقرار کند و بتواند رفع نیازهای اولیه تعمیرات را برای آنان انجام دهد و امکان ارتباط چت آنلاین سرویس‌های هوش مصنوعی متن باز جهانی را در حوزه  پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار نیز ایجاد کند.

گزارش لحظه‌ای، استفاده از به‌روز ترین تکنولوژی‌ها، بدون محدودیت به محیط راه اندازی ، قابلیت کنترل از راه دور، قابلیت یکپارچه‌سازی با سامانه‌های دیگر، قابلیت سفارشی‌سازی، هزینه بسیار پایین، بدون محدودیت در به‌کارگیری، کاهش زمان پاسخ، ایجاد پایگاه داده اطلاعاتی غنی، امنیت بالا و قابلیت اضافه شدن یادگیری ماشین و هوش مصنوعی از دیگر ویژگی‌های ربات‌های هوشمند خوارزمی است که به صورت کاملا بومی طراحی شده اند.

گفتنی است، از دو ربات گزارش‌گیر و دیده بان شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی هم‌زمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.  

شایان ذکر است بیش از ربع قرن فعالیت مستمر، شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی را تبدیل به شرکتی با یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های‌ پشتیبانی سخت افزاری در سطح کشور کرده است که در حال حاضر وظیفه پشتیبانی تجهیزات 6000 شعبه بانکی و مراکز ستادی 11 بانک و چند سازمان  دولتی کشور را برعهده‌ دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  3